لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۴۱

اعتراض گسترده به فرزاد حسنی و برنامه «اکسیر» در فضای مجازی


انتشار ویدیویی از نحوه‌ برخورد فرزاد حسنی با یکی از مهمان‌های برنامه تلویزیونی «اکسیر» با اعتراض گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان مواجه شده است.

در این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده٬ فرزاد حسنی در واکنش به پاسخ مردی میانسال به یک پرسش٬ خطاب به او می‌گوید که «تو ما را پخمه فرض کرده‌ای؟»

حسنی در ادامه به این مرد با لحنی که «تحقیر آمیز» توصیف شده، می‌گوید چنانچه به سئوال وی پاسخ درستی بدهد٬ برنده ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی خواهد شد.

پس از پاسخ مرد میانسال٬ حسنی با فریاد می‌گوید پاسخ وی درست است٬ اما در نهایت به او جایزه‌ای تحت عنوان «زرشک» اهداء می‌کند.

این نحوه برخورد این مجری جنجال‌برانگیز تلویزیون با همراهی گروهی از شرکت‌کنندگان در این برنامه٬ اعتراض‌ها و انتقاد‌ها به آنها را نیز در پی داشته است.

منتقدان علاوه بر محکوم کردن این نوع رفتار حسنی٬ از شرکت‌کنندگان در برنامه «اکسیر» به خاطر همراهی با مجری تلویزیون خشمگین هستند.

شمار قابل توجهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از فرزاد حسنی٬ شرکت‌کنندگان در این برنامه و همچنین سازمان صدا و سیما خواسته‌اند بابت برخورد «توهین‌آمیز» با مهمان برنامه «اکسیر» عذرخواهی کنند.

این در حالی است که مصطفی شریفی٬ تهیه کننده برنامه «اکسیر» در واکنش به این انتقاد‌ها و اعتراض‌ها گفته «مردی که مقابل فرزاد حسنی قرار گرفته بود٬ بازیگر است.»

آقای شریفی مدعی شده که «آیتمی که از آن توهین به تماشاگر حاضر در این برنامه برداشت شده است، صرفا یک آیتم نمایشی بوده است.»

به گفته وی «عده‌ای غرض‌ورزانه بخشی از این آیتم را با سانسور منتشر کرده‌اند که باعث شده‌اند احساسات مردم جریحه‌دار شود.»

شریفی در عین حال اضافه کرده «اگر کسی ناراحت شده است٬ از طرف آدم‌های مغرض از آنها عذرخواهی می‌کنم.»

مصطفی شریفی گفته است مرد میانسالی که در این فیلم دیده می‌شود «بازیگر و هنرور» است و در برنامه‌های بعدی «حضور داشته و مطرح خواهد کرد که ماجرا این طور نبوده است.»

تهیه‌کننده برنامه «اکسیر» همچنین اعلام کرده که قرار است فیلم کامل این برنامه عصر یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت منتشر شود.

XS
SM
MD
LG