لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۸:۰۷

روحانی: حمله به اماکن مقدس شیعیان خط قرمز ایران است


حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در مراسم روز شهدا در تهران با انتقاد از به‌وجود آمدن فضای اتهام‌زنی و دروغ در جمهوری اسلامی برای تخریب جناح مقابل گفت باید برای به وجود آمدن فضای وحدت در کشور تلاش شود.

حسن روحانی در سخنرانی خود از جمله گفت این دولت توانسته در این دوره کار بزرگی را به پایان برساند اما عده‌ای با تنگ نظری نمی‌توانند عظمت ملت ایران و رفاه آنان را ببینند.

علی کشتگر فعال و تحلیلگر سیاسی در پاریس به رادیو فردا می‌گوید به رغم سیاست‌های آقای روحانی که ایران را از انزوا بیرون آورده است روزی نیست که مقام‌ها و رسانه‌های هوادار آقای خامنه‌ای در سیاست‌های دولت کارشکنی نکنند.

آقای روحانی در سخنرانی خود همچنین با اشاره به مطالب برخی از روزنامه‌ها و بدون نام بردن از روزنامه‌ای‌ گفت برخی از روزنامه‌ها فحش‌نامه‌اند و وقتی نام یک روزنامه می‌آید خواننده با ترس و لرز آن روزنامه را باز می‌کند و می‌خواند تا ببیند در کجای آن روزنامه به او تهمتی زده‌اند؟

حسن روحانی در سخنرانی روز شنبه خود بدون نام بردن از سوریه و سیاست‌های جمهوری اسلامی در قبال جنگ داخلی در این کشور گفت اماکن مقدس شیعیان خط قرمز ایران است.

گزارش جواد کوروشی از سخنرانی حسن روحانی در مراسم گرمی داشت شهدا
please wait

No media source currently available

0:00 0:05:21 0:00
لینک مستقیم

همن سیدی تحلیلگر مسایل خاورمیانه به رادیو فردا می گوید گفته های آقای روحانی در این زمینه هم آهنگ کردن دولت با سیاست‌های رهبر جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران در زمینه سیاست در قبال سوریه است.

XS
SM
MD
LG