لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۱۱

دو نفر از نیروهای مهندسی سپاه در سراوان زخمی شدند


براساس گزارش‌ها، صبح روز یکشنبه بر اثر انفجار یک تله انفجاری در منطقه «کوهک» در سراوان در استان سیستان و بلوچستان دو نفر از نیروهای مهندی سپاه پاسداران مجروح شده‌اند.

به گزارش وبسایت باشگاه خبرنگاران جوان، وابسته به صدا و سیما، حدود ساعت ۶ صبح روز یکشنبه، ۲۱ آذر، در پی انفجار یک تله انفجاری در منطقه «کوهک» در سراوان، مهدی حسینی و رئوف حسینیان، دو نفر از نیروهای گروه مهندسی سپاه مجروح شدند.

این دو نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند و حال مهدی حسینی «وخیم» گزارش شده است.

براساس این گزارش، این تله انفجاری از نوع بمب‌های کناره جاده‌ای بوده و در کنار «میل مرزی» منفجر شده است.

شهرستان سراوان در ۳۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده و شرقی‌ترین نقطه ایران است.

این شهرستان درسال‌های گذشته بارها صحنه درگیری نیروهای امنیتی ایران و گروه‌های مسلح مخالف جمهوری اسلامی بوده است و ده‌ها نفر از نیروهای طرفین کشته شده‌اند.

در همین حال سپاه پاسداران ایران روز یکشنبه، ۲۱ شهریور، اعلام کرده بود که نیروهایش در حمله به یک گروه ۹ نفره از اعضای «جیش العدل» در منطقه سراوان «رهبر این گروه و سه نفر دیگر» از آن‌ها را کشته و «دست‌کم دو نفر» دیگر را زخمی کرده‌اند.

روابط عمومی اطلاعات سپاه پاسداران، همچنین روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور از دستگیری دو تبعه پاکستان در منطقه «کله‌ گان» در شهرستان سراوان خبر داده بود که به گفته این نهاد برای «خرابکاری و ایجاد فضای رعب و وحشت» وارد ایران شده بودند.

XS
SM
MD
LG