لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۲:۰۲

فرار از کارائيب موفق ترين فيلم در مراسم ام. تی. وی


«فرار از کارائيب ۲» موفق ترين فيلم در مراسم اهدای جوايز پاپکورن شبکه تلويزيونی MTV برای فيلم های سال گذشته بود
«فرار از کارائيب ۲» موفق ترين فيلم در مراسم اهدای جوايز پاپکورن شبکه تلويزيونی MTV برای فيلم های سال گذشته بود

«فرار از کارائيب ۲» موفق ترين فيلم در مراسم اهدای جوايز پاپکورن شبکه تلويزيونی MTV برای فيلم های سال گذشته بود که یکشنبه شب در لس آنجلس برگزار شد.


در مراسم يکشنبه شب در لس انجلس، بخش دوم از مجموعه دزدان دريايی کارائيب بهترين فيلم شناخته شد.


هم اکنون بخش سوم «فرار از کارائيب» بر پرده سينماهای کشورهای مختلف دنيا رفته و در ده روز نخست نمايش خود يکی از پرفروش ترين فيلم ها بوده است.


جانی دپ، ستاره هاليوود که در نقش کپيتن جک اسپارو در اين فيلم بازی می کند؛ جايزه بهترين بازيگر را به خاطر نقش آفرينی اش در اين فيلم، به دست آورد.


جانی دپ، ستاره هاليوود که در نقش کپيتن جک اسپارو در اين فيلم بازی می کند؛ جايزه بهترين بازيگر را به خاطر نقش آفرينی اش در اين فيلم، به دست آورد

اين دومين بار است که جانی دپ به خاطر بازی در اين نقش جايزه بهترين بازيگر را از اين مراسم می گيرد. او در سال ۲۰۰۴ نيز همين جايزه را برای اولين قسمت از مجموعه دزدان دريايی گرفته بود.


جايزه فيلم MTV به عنوان بديل جوان جايزه اسکار معروف است و برندگان آن از طريق رای بينندگان سراسر آمريکا برگزيده می شوند.


شبکه تلويزيونی MTV در آمريکا که به شبکه موسيقی مشهور است از سال ۱۹۹۲ اقدام به اهدای جايزه پاپکورن به توليدات سينمايی کرده است و جوايز آن شباهتی به جوايز سنتی سينمايی ندارند.


به عنوان مثال اين جوايز به «بهترين لباس» يا «بهترين مونتاژ» تقديم نمی شود بلکه توزيع جوايز در بخش های عجيبی چون «بهترين نبرد» يا «بهترين بوسه سينمايی» صورت می گيرد.


از سال ۲۰۰۶ به بعد در اين مراسم، جايزه بهترين بازيگران به دو دسته زنان و مردان تقسيم نمی شود و تنها يک جايزه با عنوان «بهترين بازيگری» اهدا می شود.


در شب مراسم، همچنين ساشا بارون کوهن، کمدين انگليسی دو بار جايزه گرفت. يک بار به خاطر فيلم کمدی اش، «بورات»، به عنوان بهترين فيلم کمدی؛ و يک بار نيز همراه با همکار مردش، ويل فرل، جايزه بهترين بوسه سينمايی را دريافت کرد.


جيدن اسميت، پسر کوچک ويل اسميت، بازيگر و خواننده آمريکايی، به خاطر بازی در فيلم «به دنبال خوشبختی» جايزه «بهترين اميد سينمايی» را دريافت کرد. جيدن در اين فيلم با پدرش همبازی بود

جک نيکلسون، بازيگر کهنه کار سينما به خاطر بازی در فيلم «رفتگان»، ساخته مارتين اسکورسيزی جايزه «بدجنس ترين نقش» را از آن خود کرد.


نيکلسون در اين فيلم نقش رييس يک باند مافيايی را ايفا می کرد. او به هنگام دريافت اين جايزه گفت من با کمال ميل در اين فيلم بازی کردم. او با زهرخند و نگاه معروف خود در فيلم، ادامه داد: «بقيه خوب برای من جا باز کردند!»


جيدن اسميت، پسر کوچک ويل اسميت، بازيگر و خواننده آمريکايی، به خاطر بازی در فيلم «به دنبال خوشبختی» جايزه «بهترين اميد سينمايی» را دريافت کرد. جيدن در اين فيلم با پدرش همبازی بود.


جايزه «بهترين نبرد» را جرالد بوتلر، بازيگر اسکاتلندی فيلم «۳۰۰» از آن خود کرد. اين فيلم در ۵ مورد نامزد دريافت جايزه پاپکورن شده بود.


شانزدهمين دوره مراسم جوايز سينمايی MTV برای نخستين بار از تلويزيون آمريکا به طور مستقيم پخش شد.


XS
SM
MD
LG