لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۱:۴۷

ستاره فوتبال بريتانيا و میهمانی هالیوودی


دیوید بکهام ستاره فوتبال بریتانیا، به هالیوود رفته است
دیوید بکهام ستاره فوتبال بریتانیا، به هالیوود رفته است

چند تن از معروفترين ستارگان هاليوود که به «آريستوکرات» های اين شهر شهرت دارند، به عنوان خيرمقدم به ديويد بکهام ستاره فوتبال بريتانيايی و همسرش ويکتوريا - که اخيرا ساکن يکی از قصرهای مسکونی بورلی هيلز شده اند در موزه هنرهای معاصر لس آنجلس يک ضيافت باشکوه با شرکت بيش از ۶۰۰ ميهمان ترتيب داده اند.


هرچند ديويد بکهام که از هفته پيش به طور رسم به تيم فوتبال گالکسی لس آنجلس پيوست، تاکيد می کند که می خواهد فقط در زمين فوتبال به عنوان يک ستاره شناخته شود، اما هاليوود در نظر دارد يکشنبه آينده با برگزاری يک ضيافت باشکوه در موزه هنرهای معاصر شهر لس آنجلس ورود ديويد و ويکتوريا بکهام را به جمع چهره های معروف و خبرساز هاليوود با سروصدای هرچه تمامتر اعلام کند.


نام ديويد بکهام برای نخستين بار در عالم سينما با فيلم «بند ايت لايک بکهام» داستان کوشش های يک دختر نوجوان هندی تبار انگليسی برای ورود به تيم فوتبال مدرسه مطرح شد

دوتن از مطرح ترين چهره های هاليوود تام کروز و ويل اسميت، برگزار کننده اين ميهمانی خصوصی در محل موزه هنرهای معاصر شهر لس آنجلس هستند.


در صدر فهرست ميهمانان اين ضيافت باشکوه، اپرا وينفری، جورج کلونی، جيم کری، آنجلينا هوستون، روسای استوديوهای برادران وارنر، يونيورسال و همچنين استيون اسپيلبرگ قرار دارند.


ورود به اين ميهمانی که به ضيافت «ای ليست ها» معروف شده است برای کسانی که دعوت ندارند از جمله عکاسان و خبرنگاران اکيدا ممنوع اعلام شده است.


خانواده تام کروز و بکهام با هم دوست هستند

نام ديويد بکهام برای نخستين بار در عالم سينما با فيلم «بند ايت لايک بکهام» داستان کوشش های يک دختر نوجوان هندی تبار انگليسی برای ورود به تيم فوتبال مدرسه مطرح شد.


هرچند بکهام در يک لحظه کوتاه در فيلم ظاهر می شود، اما از بازيگران اصلی فيلم نبوده است و خود را ستاره سينما نمی داند.


به هرجهت اولين مسابقه بکهام روز شنبه برای تيم «گالکسی» انجام خواهد شد و با اينکه جراحت به مچ پا از آخرين بازی در تيم «رئال» اسپانيا می تواند کارايی بکهام را در اين اولين بازی محدود کند، اما از هم اکنون بليت های مسابقه ناياب شده است.


تام کروز که هم اکنون برای تهيه تازه ترين فيلم خود در آلمان بسر می برد، به همراه کيتی هولمز همسر بازيگرش طرح اين ميهمانی بزرگ را ريخته اند، زيرا علاوه بر دوستی ميان خانواده بکهام و خانواده کروز، آنها اخيرا نيز در بورلی هيلز در قصرهای مسکونی در مجاورت يکديگر زندگی می کنند.


ورود ديويد و ويکتوريا بکهام به لس آنجلس، همراه با مراسم، جشن ها و تبليغات در رسانه های مختلف همراه بوده است و به نظر می رسد که هاليوود اميدوار است تا روزی بتواند بکهام ۳۲ ساله را به فهرست ستارگان سينمايی خود اضافه کند.


XS
SM
MD
LG