لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تهران ۱۵:۱۳

درگیری پس از بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان ۳۳ مجروح برجای گذاشت


ورزشگاه غدیر اهواز
ورزشگاه غدیر اهواز

گزارش‌ها حاکی است در درگیری هواداران دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران پس از خاتمه بازی این دو تیم در شامگاه پنجشنبه در اهواز ۳۳ نفر مجروح شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه جندی شاپور اهواز اعلام کرده است که در این حوادث ۳۳ نفر مجروح شدند که ۱۶ نفر به صورت سرپایی مداوا و ۱۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

بازی دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

اما گزارش‌ها حاکی است که پس از به صدا در آمدن سوت پایان این بازی، تنش‌هایی در محوطه چمن ورزشگاه غدیر اهواز رخ داد که به سکوهای ورزشگاه سرایت کرد و درگیری‌های شدیدی بین طرفداران دو تیم روی داد.

ورزشگاه غدیر اهواز
ورزشگاه غدیر اهواز

به گزارش مهر، پرتاب صندلی و سنگ و زدوخوردهای صورت گرفته روی سکوهای ورزشگاه غدیر باعث مضروب شدن تعدادی از تماشاگران شد. در این میان نیز چندین هوادار با صورت و بدن‌های خونی و زحمی ورزشگاه را ترک کردند.

رضا رفیعی، مدیر روابط عمومی اورژانس اهواز نیز در گفت‌و‌گو با «باشگاه خبرنگاران جوان» شمار زخمی‌های این درگیری را ۳۳ نفر اعلام کرد.

بازی دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های روز نخست هفته نهم رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. رحیم زهیوی (۳۴) برای استقلال خوزستان و فرشاد احمدزاده (۸۳) برای پرسپولیس گل زدند.

گزارش رسانه‌ها حاکی است که ۱۰ هزار نفر برای تماشای این بازی به وزرشگاه غدیر امده بودند.

ورزشگاه غدیر اهواز
ورزشگاه غدیر اهواز

XS
SM
MD
LG