لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۸:۲۸

پوشش همزمان نخستین مناظره تلویزیونی هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ

مناظره هیلاری کلینتون، نامزد حزب دمکرات و دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه، برگزار شد.انتظار می رود پخش تلویزیونی مناظره نامزدهای حزب دمکرات و حزب جمهوریخواه یک رکورد تاریخی به جای بگذارد.

مناظره هیلاری کلینتون، نامزد حزب دمکرات و دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه، دوشنبه برگزار شد.انتظار می رود پخش تلویزیونی مناظره نامزدهای حزب دمکرات و حزب جمهوریخواه یک رکورد تاریخی به جای بگذارد.

شبکه تلویزیونی«سی ان ان» می گوید، این مناظره که دانشگاه هافسترا در ایالت نیویورک برگزار می شود، احتمالا پربیننده ترین مناظره سیاسی جهان خواهد بود.

این مناظره ۹۰ دقیقه ای نخستین مناظره از سه مناظره ای است که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه و هیلاری کلینتون، نامزد حزب دمکرات برگزار خواهند کرد.

آخرین نظر سنجی های انجام شده نشان می دهد که اختلاف هیلاری کلینتون،۶۸ ساله و دونالد ترامپ ۷۰ ساله، کمتر شده است. تازه ترین نظر سنجی رویترز و« آی پاز» نشان می دهد که هیلاری کلینتون با ۴۱ درصد در برابر دونالد ترامپ با ۳۷ درصد پیشتاز است.

به گزارش رادیو «ان پی ار»، نظر سنجی ها تازه نشان می دهد دونالد ترامپ طی هفته های اخیر توانسته اختلاف خود را نسبت به هیلاری کلینتون کمتر کند. این در حالی است که آرا هیلاری کلینتون رشدی نداشته است.

گزارش ها حاکی است که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری سه ساعت پیش از آغاز نخستین مناظره تلویزیونی وارد محل برگزاری این مناظره در دانشگاه هافستر در ایالت نیویورک شده است.

پرفسور آلن لیچمن، استاد دانشگاه آمریکن یونیورستی، که از سال ۱۹۸۴ تاکنون توانسته است براساس روند های تاریخی به درستی نتیجه انتخابات های ریاست جمهوری آمریکا را پیش بینی کند، می گوید، بررسی ۱۳ نکته اساسی تاریخی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان می دهد که دونالد ترامپ در این انتخابات پیروز خواهد شد.

این پیش بینی واکنش گسترده ای در رسانه های آمریکا داشته است.

​​

نتیجه نظر سنجی در دو ماه اخیر درباره موقعیت هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ.

هیلاری کلینتون وارد محل برگزاری نخستین مناظره دونامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در دانشگاه هافسترا در لانگ ایلند در ایالت نیویورک شد.

مقامات برگزار کننده مناظره های انتخابات ریاست جمهوری در حال ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری این مناظره هستند.

آنها از حضار در این مناظره خواستند تا از بروز احساسات خود در قبال اظهارات دو نامزد انتخابات خودداری کنند.

بیل کلینتون، رییس جمهوری اسبق آمریکا وارد سالن برگزاری مناظره دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد.

این مناظره در شش قسمت ۱۵ دقیقه ای بدون توقف به مدت ۹۰ ادامه خواهد داشت.

آغاز مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ

نخستین پرسش از دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره ایجاد اشتغال برای آمریکایی‌ها بود. دونالد ترامپ با انتقاد از سیاست های اقتصادی اخیر گفت، هزاران شرکت مجبور به ترک آمریکا شده اند و در دیگر نقاط مختلف جهان سرمایه گذاری کرده اند.

هیلاری کلینتون با انتقاد از سیاست های اقتصادی دوران جرج بوش گفت: آخرین چیزی که ما احتیاج داریم این است که به سیاست هایی برگردیم که باعث گرفتاری ما شدند.

بیشتر

XS
SM
MD
LG