لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۴۱

شلیک به نامزد انتخابات مجلس در گچساران با اسلحه ساچمه‌زنی


مجروحان این حادثه در بیمارستان «شهید رجایی» بستری شده اند(عکس آرشیو).
مجروحان این حادثه در بیمارستان «شهید رجایی» بستری شده اند(عکس آرشیو).

یکی از نامزد‌های انتخابات دهمین دوره مجلس به همراه سه تن از هوادارانش در شهر «گچساران» در استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی افراد نا‌شناس با اسلحه ساچمه‌زنی مورد هدف قرار گرفت.

سایت «صبح زاگرس» روز ۱۹ بهمن‌ماه به نقل از یک منبع آگاه گزارش کرده این نامزد انتخابات و همراهانش در کوی «کارکنان» گچساران از سوی افرادی که سوار یک دستگاه موتور سیکلت بودند مورد هدف قرار گرفته‌اند.

این سایت همچنین نوشته یک‌ دستگاه پژو پارس بدون پلاک نیز راکبان موتور سیکلت را همراهی می‌کرده است.

در جریان این حمله٬ چهار تیر به سوی این نامزد و هوادارانش شلیک شده که منجر به بستری شدن مجروحان این حادثه در بیمارستان «شهید رجایی» این شهر شده است.

ستار اسد پور٬ مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران هم به ایرنا گفته دو نفر از مصدومان این حادثه از بیمارستان ترخیص و یک نفر هم بستری شده که وضعیت عمومی وی مساعد است.

در حوزه انتخابیه «گچساران» و «باشت» برای دهمین دوره انتخابات ۱۲ داوطلب نام نویسی کرده‌اند که ۱۰ نفر این نامزد‌ها تایید صلاحیت و دو نفر نیز رد صلاحیت شده‌اند.

از حوزه انتخابیه گچساران و باشت یک نامزد راهی مجلس خواهد شد.

فعالیت غیر رسمی نامزد‌های دهمین دوره انتخابات مجلس از هفته‌ها پیش در استان‌ها و شهر‌های مختلف ایران آغاز شده است.

سوم بهمن ماه سال جاری نیز درگیری طرفداران دو نامزد انتخابات مجلس در «شهرک بهرام» از روستاهای شهرستان شوش در استان خوزستان، منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر شد.

در مورد نزاع‌های مرتبط با انتخابات، رسانه‌های ایران ۲۶ آذر ماه خبر داده بودند که هوشیار ملکی، یکی از نامزد‌های احتمالی انتخابات در خرم آباد، به قتل رسیده است.

۱۷ بهمن ماه نیز سایت محلی «ائل پرس» از «دستکاری عامدانه» در سیستم ترمز خودروی حامل یک نامزد انتخابات مجلس در استان آذربایجان شرقی خبر داده بود.

این سایت به نام این نامزد اشاره‌ای نکرده٬ اما نوشته که وی چندین بار تهدید به سوء‌قصد شده است.

XS
SM
MD
LG