لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۳:۱۵

در درگيری افراد مسلح و نيروی انتظامی در گلپايگان شش تن کشته شدند


حسين حسين زاده، جانشين فرمانده نيروی انتظامی استان اصفهان
حسين حسين زاده، جانشين فرمانده نيروی انتظامی استان اصفهان

مرکز اطلاع رسانی نيروی انتظامی ایران اعلام کرده است که در درگيری بين افراد مسلح و نيروهای انتظامی در شهرهای خمين و گلپايگان دستکم شش نفر کشته و هفت نفر زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین حسین زاده، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفته است:افراد مسلح پس از سرقت از يکی از بانک‌های شهر اليگودرز در استان لرستان، به سمت شهر خمين در استان مرکزی متواری شده و در آنجا با ماموران پليس درگير شدند.

این در حالی است که است، فرمانده نیروی انتظامی لرستان هرگونه سرقت بانک در شهرستان الیگودرز را تکذیب کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع پلیس استان اصفهان می گویند، ساعت ۱۷:۵۰ روز شنبه (۹۳/۱۰/۶) مأموران پاسگاه انتظامی کنار رودخانه و يگان امداد اين منطقه با توجه به تيراندازی سارقان مسلح به پليس در هنگام گشت و کنترل در محور سعيد آباد- خمين به يک دستگاه خودرو تيبا سفيد رنگ که ۴ سرنشين داشت، مشکوک شدند.

طبق این گزارش، پس از اعلام ايست از سوی پليس، افراد مسلح اقدام به تيراندازی می کنند که طی آن ۲ نفر از ماموران شهرستان خمين مجروح و مهاجمان به سمت گلپايگان متواری می شوند.

پس از وقوع اين درگيری طرح مهار در گلپايگان با حضور جانشين فرمانده انتظامی اين شهرستان به همراه دو اکيپ از آگاهی و راهور اجرا و عوامل انتظامی،‌افراد مسلح را در ميدان معلم مشاهده و با آنان درگير می شوند.

طبق اين گزارش، در درگيری افراد مسلح و نيروهای انتظامی گلپايگان، جانشين فرمانده انتظامی شهرستان، يکی از کارکنان پليس راهور و يک سرباز وظيفه کشته شده و ۵ نفر ديگر از عوامل انتظامی نيز مجروح می شوند.

به گزارش مهر، يکی از افراد مسلح در اين درگيری کشته می شود و سه نفر ديگر با رها کردن خودرو تيبا از صحنه درگيری متواری می شوند.

به گزارش فارس، پس از اين درگيری افراد مسلح به طرف روستای «وانشان» خوانسار رفته و در آنجا ماشين پليس را به آتش کشيده و دو سرباز ديگر را هم مجروح می‌کنند.

گزارش ها حاکی است که ادامه تجسس نيروهای انتظامی،‌ نيروهای پليس يک دستگاه وانت نيسان رها شده را در حوالی روستای " در " کشف کردند که در بررسی ها مشخص شد راننده نيسان براثر اصابت گلوله در داخل خودرو کشته شده و جسد فرزند ۱۷ ساله وی نيز در حاشيه جاده کشف شد.

طبق اين گزارش احتمال دارد راننده نيسان و فرزند وی توسط افراد مسلح به قتل رسيده باشند.

گزارش ها حاکی است که از هفت مجروح درگيری بين نيروهای انتظامی و افراد مسلح دو نفربه اصفهان اعزام شده اند.

حسين حسين زاده، جانشين فرمانده نيروی انتظامی استان اصفهان در خصوص هویت افراد مسلح گفته است: يکی از سارقان حرفه ای مسلح کشور در درگيری های شب گذشته گلپايگان توسط همکاران ما کشته شد.

این در حالی است که وی توضیحات بیشتری در خصوص هویت این افراد مسلح ارائه نکرده است.

XS
SM
MD
LG