لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۵۹

برگزاری کنسرت گروه «ليان» با «تصميم شورای تامين استان» در بوشهر


گزارش ها حاکی است که به رغم اعتراض و تجمع گروهی که خود را «امت حزب الله» ناميده اند، کنسرت موسيقی گروه «ليان» با «تصميم» شورای تامين استان و همچنين «برخورد جدی» پليس در بوشهر برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر هنگام برگزاری اولين سانس اجرای گروه موسيقی «ليان» در سالن «آوينی» در بوشهر «عده ای به عنوان معترضان برگزاری اين کنسرت، در جلوی درب سالن سينما حضور داشتند و مانع ورود مردم به آن محل شدند.»

طبق اين گزارش «اين معترضان با در دست داشتن پلاکاردهايی در مخالفت با برگزاری اين کنسرت، خواهان لغو آن بودند و سپس با برپايی نماز در مقابل محل اجرای کنسرت، به اعتراضات خود ادامه دادند.»

یکی ا زمعترضان به کنسرت گروه موسیقی لیان
یکی ا زمعترضان به کنسرت گروه موسیقی لیان

گزارش رسانه های خبری بوشهر حاکی است که تجمع گروهی با عنوان «امت حزب الله» مقابل محل برگزاری کنسرت گروه «ليان» باعث لغو سانس اول اين برنامه شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا،‌ اما با دستور استاندار و ورود «جدی تر» نيروی انتظامی، اين افراد متفرق شده تا زمينه برگزاری سانس دوم اين کنسرت فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کنسرت موسيقی «ليان»، پس از ۱۶ سال با تصميم شورای تامين استان در بوشهر برگزار شد. اين خبرگزاری می افزايد با تجمع کسانی که بليط در دست داشتند و «برهم خوردن نظم و آرامش در آن محل، پليس بوشهر با تصميم شورای تامين استان وارد ماجرا شد و با معترضان برای پراکنده شدن آنان صحبت کرد.»

اين گزارش اضافه کرده است:«اخطار پليس به معترضان، آنچنان که بايد جواب نداد و با برخورد شديدتر هم همراه شد و پس از آن با متفرق شدن تجمع مذکور، راه برای ورود مردمی که بليط به دست به آنجا مراجعه کرده بودند باز شد.»

محسن شريفيان، سرپرست گروه موسيقی ليان در اين زمينه به ايسنا گفته است: «من از همه‌ مخاطبان سانس قبل و روزهای آينده که بليت تهيه کرده بودند و نتوانستند در برنامه حاضر شوند عذرخواهی می‌کنم. مبالغ اين عزيزان عودت داده خواهد شد و به‌دليل اين‌که در اين سانس از برنامه، تمام قطعات را اجرا نکرديم، تمام عوايد حاصل از برنامه صرف امور خيريه خواهد شد. گروه ليان هيچ مبلغی را برای خود برنمی‌دارد و پول شما جای دوری نمی‌رود و در امور خيريه اين شهر هزينه می‌شود.»

محسن شريفيان اضافه کرده است: «در جريان اتفاقات خارج از سالن، جمعی از عوامل اجرايی ما مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، ولی ما می‌بخشيم و شکايتی نداريم. به‌دليل اين‌که دين ما دين بخشش است.»

XS
SM
MD
LG