لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۲۴

اعلام حمايت مدل و خواننده لبنانی از تيم ملی ايران در جام جهانی


ميريام کلينک، مدل و خواننده لبنانی، با برهنه شدن و ايستادن پشت پرچم ايران، حمايت خود را از تيم ملی فوتبال ايران در رقابت‌های جام جهانی اعلام کرد.

ميريام کلينک عکس خود را در حالی که برهنه پشت سر پرچم ايران ايستاده است، در صفحات شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی فيس بوک و توئيتر منتشر کرده است.

او نوشته است که در رقابت‌های جام جهانی سال ۲۰۱۴، تيم ايران را تشويق خواهد کرد.

ايران در رقابت‌های جام جهانی در گروه ششم همراه با آرژانتین، بوسنی هرزگوين و نيجريه قرار دارد.

ميريام کلينک به تمايل سياس‌اش به حزب الله و سيد حسن نصرالله دبيرکل اين حزب شهرت دارد. او بارها در شبکه‌های اجتماعی، از مواضع حزب الله اعلام حمايت کرده است.

او يک بار در صفحه رسمی خود در فيس بوک نوشته بود: «از نصرالله دور شويم، چرا اتهام‌های ناروا به او نسبت می‌دهيد، اوف، گر او نبود اکنون اسرائيل در جنويه (شهر مسيحی لبنانی در شمال بيروت) بود. مساله دوم اين‌که اگر کشور درستی می داشتيم و امنیت مرزهايمان تامين شده بود، آيا نيازی به مسلح شدن حزب الله بود؟؟»

ميريام کلينک ابتدا فعاليت‌های خود را به عنوان مدل آغاز کرد و سپس به سمت خوانندگی رفت. او به خاطر نوع پوشش خود و به صورت نيمه برهنه ظاهر شدن و همچنین انتشار ويديوهای سکسی، در مقاطع مختلفی جنجال آفرين شد.

برخی می‌گويند که صدای او از حداقل معيارهای فنی قابل قبول برخوردار نيست. آن‌ها او را به ايجاد بحران در هنر عربی متهم می‌کنند.

برخی از حضورهای ميريام کلنيک در برنامه‌های زنده تلويزيونی و اجرای کليپ‌هايی در آن هم بسيار جنجال آفريد. منتقدان ميريام او را به افراط در ايجاد هيجان جنسی متهم می‌کنند.
XS
SM
MD
LG