لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۰:۱۰

استقلال در تهران مغلوب استقلال خوزستان شد


در هفته هفدهم لیگ بر‌تر فوتبال ایران، استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل استقلال تهران به برتری برسد.

این بازی به حکم کمیته انضباطی در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی برگزار شد.

استقلال با این شکست، با یک بازی بیشتر نسبت به سه تیم مدعی فولاد، سپاهان و نفت در رده پنجم قرار گرفت.

پیروزی هر کدام از این تیم‌ها در دیدارهای روز چهارشنبه، استقلال را به رده‌های پایین‌تر سوق خواهد داد.

استقلال خوزستان نیز با کسب سه امتیاز حساس، ۲۱ امتیازی شد و به رده دهم رسید.

دو گل استقلال خوزستان را حسن بیت سعید و نوید عاشوری به ثمر رساندند تا هوادارنشان جای خالی رحیم زهیوی را که به لیگ قطر پیوسته، احساس نکنند.

استقلال در دقایق پایانی توسط کاوه رضایی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در این بازی، یک گل صحیح نماینده خوزستان آفساید اعلام شد.

سعید مظفری‌زاده کار‌شناس داوری در مصاحبه با ورزش سه، این صحنه را تنها اشتباه داور در طول بازی عنوان کرد.

محمد طیبی در وقت‌های تلف شده با دریافت کارت قرمز از زمین خارج شد تا استقلال خوزستان با یک یار کمتر، بازی را به پایان برساند.

حسین حسینی، مجید حسینی، لئاندرو پادووانی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، امید نورافکن، وریا غفوری (مجتبی حقدوست)، فرشید اسماعیلی (میعاد یزدانی)، بهنام برزای، محسن کریمی (علی قربانی) و کاوه رضایی بازیکنان استقلال در این مسابقه بودند.

برای استقلال خوزستان وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، دانیال ماهینی، پیمان شیرزادی، ابوالفضل علایی، سلمان بحرانی، فرشاد سالاروند، مهدی مومنی، آلویس نانگ، حسن بیت سعید و آرش افشین(اصغر عاشوری) به میدان رفتند.

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی گفت:می‌توانستیم راحت برنده باشیم، اشتباه فردی به ما آسیب زد. می‌توانستیم مساوی کنیم. از عملکرد تیم راضی نیستم.اشتباه حسینی را می‌پذیرم اما از پادووانی خیر.

سرمربی استقلال با انتقاد از محرومیت تماشاگران گفت:زور مسئولین فقط به استقلال می‌رسد.اگر شمشیر عدالت وسط باشد، هیچ بازی نباید با هوادار باشد. مگر در بازی بعدی،هواداران فحاشی نخواهند کرد؟

منصوریان یادآور شد: «حواشی کنار استقلال خسته کننده است و هر روز دروغ منتشر می‌شود. این روز‌ها میلیون‌ها خبرنگار در فضای مجازی هستند.‌ای کاش توان داشتم تا فضای مجازی را حذف کنم. شما خبرنگاران نیز در آن غرق شدید. من با فضای واقعی زندگی می‌کنم.»

سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری به خبرنگاران گفت:با اینکه یک گل سالم زدیم و مردود اعلام شد، در ‌‌نهایت توانستیم پیروز باشیم.

سیروس پورموسوی یادآور شد: «هم‌قسم شدیم برای خوزستان کاری انجام بدهیم زیرا مردم خوزستان مشکلات زیادی دارند و این تیم، دلخوشی آن‌ها است. بچه‌های ما با قلبشان بازی کردند.»

در دیگر دیدارهای برگزار شده، رقابت صبا و پیکان با نتیجه یک بر صفر به سود صبا به پایان رسید. این اولین پیروزی صبا پس از هفت شکست پیاپی است.

تک گل نماینده قم را امید جهانبخش در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند. با این نتیجه صبا در رده پانزدهم باقی ماند و پیکان نیز همچنان چهارم است.

تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه یادگار امام که به حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر بود، به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی با این نتیجه، فرصت صدرنشینی را از دست دادند. گل‌های تراکتورسازی را محمد ابراهیمی و امید عالیشاه زدند.

برای صنعت نفت هم زبیر نیک نفس و علی عبدالله‌زاده موفق به گلزنی شدند تا یک امتیاز با ارزش، رهاورد آبادانی‌ها از تبریز باشد.

تراکتورسازی با این تساوی ۳۴ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر، پشت سر پرسپولیس است.صنعت نفت آبادان نیز ۲۰ امتیازی شد و در رتبه یازدهم قرار گرفت.

XS
SM
MD
LG