لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۸:۵۲

ادعاهای جنسی تازه از طرف دو زن دیگر علیه ترامپ


درحالی که روز جمعه دو زن دیگر دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کردند، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری زنانی که طی روزهای اخیر چنین اتهاماتی را علیه وی مطرح کرده اند را «دروغ گویان بیمار» خوانده است.

به گزارش رویترز، سامر زویروس،یکی از شرکت کنندگان سابق در برنامه تلویزیونی «اپرنتیس»وکریستین اندرسون دونالد ترامپ را روز جمعه متهم کردند به طور نامناسبی آنها را «دستمالی» کرده است.

سامر زویروس مدعی شده است که دونالد ترامپ او را به هتلی دعوت کرده و کوشیده است تا برخلاف میل شخصی اش وی را لمس کند.

کریستین اندرسون نیز گفته است که در اواخر ۱۹۹۸ در یک کلوپ به همراه دوستانش نشسته بود و دونالد ترامپ که در کنار او بود دستش را از زیر دامنش برده و بدنش را لمس کرده است.

در همین حال برخی از رسانه‌های آمریکا گزارش داده اند، از زمانی که ویدئو جنجالی اظهارات «رکیک» دونالد ترامپ درباره زنان منتشر شده تاکنون هشت زن در رسانه‌ها اتهاماتی علیه وی مطرح کرده اند.

جمعه هفته گذشته واشینگتن پست ویدئوی اظهارات این نامزد انتخابات در سال ۲۰۰۵را منتشر کرد که در آن حرف‌های رکیکی علیه زنان و تماس جنسی با آنها به زبان آورده بود.

این در حالی است که دونالد ترامپ شامگاه جمعه در گردهمایی انتخاباتی در «گرینزبورو» درکارولینای شمالی با رد کردن این اتهامات گفت، برخی از اینها برای معروفیت، اهداف سیاسی ، پول یا باهمدستی رسانه مورد حمایت هیلاری کلینتون این اتهامات را مطرح می کنند.

نامزد حزب جمهوریخواه تاکید کرده است: در حال حاضر از هر طرفی با دروغ و افترا هدف حملات زشت قرار دارم. من این زن‌ها را نمی شناسم.

وی اضافه کرده است: این حرف ها صد در صد نادرست است.

آقای ترامپ گفته است: من اینها را نمی شناسم، اما کسانی که این اتهامات را مطرح می کننند نه شاهدی دارند و نه کسی آنجا بوده که این اتفاق هایی که می گویند، افتاده است.

نامزد حزب جمهوریخواه با اشاره به اظهارات کریستین اندرسون گفته است: من هرگز تنها جایی نمی روم همیشه خیلی‌ها همراهم هستند.

در همین حال، مایک پنس، ‌ که به عنوان معاون اول به همراه دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری حضور دارد، جمعه وعده داده است که به زدوی مستنداتی در خصوص اتهامات این زنان منتشر می شود که ادعاهای آنها را زیر سوال خواهد برد.

در همین حال، «فاکس نیوز» تازه‌ترین نظر سنجی‌ها پس از انتشار نوار جنجالی را منتشر کرده که براساس آن محبوبیت آقای ترامپ به ویژه در بین زنان کاسته شده است و در سراسر آمریکا وی هفت درصداز هیلاری کلینتون عقب تر است.

فاکس نیوز می گوید، بیشترین کاهش در بین زنان بالای ۴۵سال روی داده است.

XS
SM
MD
LG