لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۰۱

ليگ قهرمانان فوتبال آسيا: مس برد؛ سپاهان مساوی کرد


بازی مس و الاهلی
بازی مس و الاهلی
بعد از پيروزی چهار بر دو مس بر الاهلی امارات در کرمان، تيم سپاهان در آستانه چهارمين پيروزی پياپی برای تيمهای ايرانی در ليگ فوتبال قهرمانان آسيا به تساوی يک بر يک با الشباب عربستان در رياض تن داد.

اين مسابقه با تماشاگری اندک در ورزشگاه بزرگ فهد در گروه سوم بود، که شيرجه و ضربه سر جلال حسينی پيش تاخته در دقيقه ۱۲ برتری در نيمه نخست و تا دقيقه ۷۰ مسابقه را به تيم سپاهان داد. اما در اين دقيقه شليک سنگين فيصل بازی را به تساوی کشاند. در اين بازی ابراهيم توره سه موقعيت گل تک به تک برای تيم اصفهانی را هدر داد.

عبدالله سلطان داور عمانی اين مسابقه پس از گل تساوی سعوديها، از يک خطای پنالتی مسلم به سود سپاهانيها چشم پوشيد.

ياران امير قلعه نويی در حالی به تساوی رسيدند که در طول بازی کمتر تحت تاثير بازی ميزبان قرار گرفتند. سپاهان در برابر ميل به گلزنی ميزبان سعودی، با بازی رو به جلو و ضد حمله های زهردار بارها تا آستانه گلزنی پيش رفت. اما مهاجمان گلزن ليگ برتر ايران در اين روز گلزن نبودند.

تيم سپاهان با اين آرايش در برابر الشباب به ميدان رفت: مهدی رحمتی، جلال حسينی، محسن بنگر، هادی عقيلی (کاپيتان)، احسان حاج‌صفی، مهدی جعفرپور (از دقيقه ۷۰ حسين پاپی)، عماد محمدرضا، ابراهيم توره، مهدی کريميان، احمد جمشيديان (از دقيقه ۸۲ احمد آل‌نعمه) و شاهين خيری سرمربی: امير قلعه‌نويی

هفته دوم اين رقابتها روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفند برگزار می شود که ابتدا استقلال تهران ميزبان الجزيره امارات است و ذوب آهن اصفهان مهمان الاتحاد عربستان. روز بعد سپاهان در اصفهان ميزبان العين امارات و مس کرمان مهمان الهلال عربستان است.

در ادامه مسابقات در گروه سوم ،تيم العين امارات در خانه اش يک بر صفر مغلوب پاختاکور شد تا تيم ازبک پيشتاز زودهنگام گروه شود.

پيروزی پرگل مس در کرمان

در گروه چهارم تيم مس در کرمان با زدن سه گل ديرهنگام چهار بر دو تيم الاهلی امارات را در هم کوبيد تا به دليل تفاضل گل، بعد از الهلال عربستان تيم دوم گروه شود. الهلال سه بر صفر در زمين السد قطر پيروز شد.

در کرمان نيمه نخست يک بر يک به پايان رسيد. در حضور حدود ۸ هزار تماشاگر مصطفی سيفی در دقيقه ۲۰، مهدی رجب زاده در دقيقه ۷۷ و ۸۵ و علی سامره در دقيقه ۲+۹۰ برای مس گلزنی کردند. گلهای تيم الاهلی توسط خميس علی در دقيقه ۲+۴۵ و مهرزاد معدنچی در دقيقه ۵۷ گل زدند.

بازيکنان مس کرمان: سامان صفا، مرتضی دهنوی، پيروز قربانی، حميدرضا عزيززاده، امير حسين يوسفی، فرزاد آشوبی، فراز فاطمی (از دقيقه ۷۰ علی سامره)، فرهاد سالارپور (از دقيقه ۵۵ زالد‌رون)، مصطفی سيفی (از دقيقه۷۳ روح‌الله بيگدلی)، مهدی رجب‌زاده و حميد غنی ‌زاده
سرمربی: لوکا بوناچيچ
XS
SM
MD
LG