لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۷:۳۴

احمدی نژاد: شيلنگ ۸ اينچی به بيت المال وصل کرده اند


محمود احمدی نژاد از فساد در جمهوری اسلامی انتقاد کرد
محمود احمدی نژاد از فساد در جمهوری اسلامی انتقاد کرد

محمود احمدی نژاد رييس جمهوری اسلامی روز پنج شنبه با اشاره به فساد موجود در ایران و بدون نام بردن از فرد مشخصی، از شيوه مبارزه با فساد در جمهوری اسلامی انتقاد کرد.


آقای احمدی نژاد که به استان سمنان سفر کرده گفت:« برخی بهانه‌های ديگر می‌آورند و می‌گويند عدالت خيلی سخت است و ما زورمان نمی‌رسد. چطور از دهان اين قلدری که شيلنگ ۸ اينچ به بيت‌المال وصل کرده و با يک پمپ و برق سه فاز می‌مکد و به حساب و به جيب خود می‌ريزد و بستگان خود را منتفع می‌کند، چه‌طور جلوی او را می‌گيريد؟ او با تو برخورد می‌کند پس ول کن، سکوت کن. من می‌گويم خدا می‌فرمايد ما به اندازه توان تلاش کنيم خداوند برکت می‌دهد.»


آقای احمدی نژاد نام اشخاصی را که از «بيت المال منتفع» می شوند، ذکر نکرد و نگفت که اين افراد در چه پست و مقامی هستند که از چنين امکاناتی برخوردارند.


رييس جمهوری اسلامی در ادامه افزود:« مردم به من رای دادند که دست اين قلدرها را از بيت ‌المال قطع کنم و اگر بنا باشد در مقابل تبعيض ساکت شوم، اين مسئوليت يک ريال هم برای من ارزش ندارد. من اگر لباس سوپوری بپوشم و شهر شما را جارو بزنم، صدها برابر برايم عزيزتر است تا اينکه سکوت کنم.»


« مردم گرمسار فتنه قدرت های بزرگ دنيا را متلاشی خواهند کرد»


ژان مارک لا سابليه سفير فرانسه در سازمان ملل متحد، پيشنهاد بيانيه غير الزام آور نکوهش محمود احمدی نژاد به خاطر «اظهارات غير قابل قبول» وی را مطرح کرده است

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، محمود احمدی نژاد از فعالیت کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد برای تصویب بیانیه ای در محکومیت اظهارات ضد اسراییلی وی، انتقاد کرد.


آقای احمدی نژاد گفت:«امروز نشسته‌اند (برخی قدرت های بزرگ) و بحث و بررسی کرده‌اند که عليه احمدی‌نژاد بيانيه بدهيم به دليل اينکه گفته چرا مردم فلسطين را می‌کشيد. اين حرف همه ملت‌ها و ملت ايران است که از شما به خاطر بی‌عدالتی‌هايتان متنفر هستند. خيال می‌کنيد اگر بيانيه دهيد چه اتفاقی می‌افتد؟»


آقای احمدی نژاد افزود:« من که يک فرد کوچکم. اينجا (گرمسار) ميليون‌ها و صدها هزار آدم مجاهد وجود دارد. اصلا در مقابل تهديدهای شما نيازی نيست که ملت ايران به صحنه بيايد هر طور طراحی کنيد مردم گرمسار فتنه‌های شما را متلاشی خواهد کرد.»


اعضای شورای امنيت سازمان ملل متحد، همچنان برای رسيدن به اجماع بر سر بيانيه پيشنهادی فرانسه برای محکوميت ايران به خاطر اظهارات ضد اسراييلی محمود احمدی نژاد، تلاش می کنند. سفير آمريکا در سازمان ملل متحد گفته است که اندونزی و قطر به طور کامل با اين بيانيه موافق نيستند.


ماه گذشته، ژان مارک لا سابليه، سفير فرانسه در سازمان ملل متحد، پيشنهاد بيانيه غير الزام آور نکوهش محمود احمدی نژاد به خاطر «اظهارات غير قابل قبول» وی مطرح ساخت.


شکايت اسراييل از احمدی نژاد


در همین حال، سفير اسراييل درسازمان ملل متحد، ازشورای امنيت خواسته است که عليه ديدگاه های محمود احمدی نژاد، موضعی قاطعانه اتخاذ و آن را محکوم کند.


به اين شکايت، ترجمه سخنان محموداحمدی نژاد، رييس جمهوری ضميمه شده است. رييس جمهوری اسلامی گفته بود:«کليد شمارش معکوس برای نابودی اسراييل زده شده وانشاالله بزودی شاهد نابودی اسراييل خواهيم بود».


آقای احمدی نژاد اين سخنان را در مورد آن چه که «پيروزی های رزمندگان حزب الله » در نبرد ۳۳ روزه تابستان گذشته با اسراييل ناميده بود، درملاقاتی با هيات های خارجی دعوت شده به آئين های سالروز درگذشت آيت الله خمينی بيان کرده بود. هيات هايی از حزب الله لبنان و سوريه نيز در شمار اين مدعوين بودند.


به شکايت اسراييل عليه آقای احمدی نژاد، پاره ای سخنان ديگر او عليه هالوکاست و اسراييل ضميمه شده است.


محمود احمدی نژاد دو سال پيش در کنفرانس «جهان بدون صهيونيسم» که در تهران برگزار شد، از «محو اسراييل ازنقشه جغرافيا» سخن رانده بود.


XS
SM
MD
LG