لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۵۳

پيروزی استقلال و نخستين توقف سپاهان


در روز نخست چهارمين هفته ليگ برتر فوتبال ايران، جام خليج فارس، استقلال تهران سه بر يک تيم شيرين فراز را در کرمانشاه شکست داد
در روز نخست چهارمين هفته ليگ برتر فوتبال ايران، جام خليج فارس، استقلال تهران سه بر يک تيم شيرين فراز را در کرمانشاه شکست داد

در روز نخست چهارمين هفته ليگ برتر فوتبال ايران، جام خليج فارس، استقلال تهران سه بر يک تيم شيرين فراز را در کرمانشاه شکست داد و تيم های سپاهان و صبا باتری در خانه متوقف شدند.


گل آرش برهانی در دقيقه ۳۶ باعث برتری يک بر صفر آبی پوشان پايتخت شد. در حضور حدود شش هزار تماشاگر- حاضر در ورزشگاه آزادی کرمانشاه- گل های اميد رضا روانخواه در دقيقه ۵۴ و سان جان اورسوويچ در دقيقه ۸۵ اين برتری را سه بر صفر کرد تا آخرين ضربه اين مسابقه در دقيقه ۳+۹۰ توسط محمد احمد پوری- بازيکن تعويضی در تيم کرمانشاهی- تک گل اين تيم را رقم بزند.


استقلال در بازی با تيم شيرين فراز کرمانشاه بازی قابل قبول و برتری نسبت به تيم تازه راهيافته به گروه برتر، ارائه داد. نکته جالب در بازی ياران ناصر حجازی، بازی محمود فکری، کاپيتان پرسابقه تيم استقلال در تيم شيرين فراز بود.


استقلال بعد از اين پيروزی صبح روز بعد، جمعه ۱۶ شهريور برای انجام يک بازی دوستانه با تيم العين رهسپار امارات شد. اين بازی بعد از ظهر شنبه انجام خواهد شد. حريف بعدی استقلال در ليگ برتر ايران تيم سايپا، مدافع عنوان قهرمانی است.


استقلال با پيروزی در کرمانشاه هفت امتيازی شد و در رده بندی بندی پايين تر از صبا باتری ايستاد. صباباتری در اين روز با فجر سپاسی شيراز در تهران بدون گل مساوی کرد. تيم صبا باتری با اخراج غلامرضا رضايی توسط داور، ۳۶ دقيقه را ده نفری بازی کرد.


پيروزی از دست سپاهان لغزيد


در حالی که استقلال به پيروزی رسيد تيم سپاهان پس از سه پيروزی پياپی و در حالی که راه آهن را در اصفهان با دو گل محمود کريمی در دقيقه های ۱۷ و ۳۳ پشت سر گذاشته بود با بازگشت تيم پرسابقه تهرانی به بازی و دوگل توسط علی محمد در دقيقه ۳۹ و هملت ميختاريان، بازيکن تيم ملی ارمنستان، در دقيقه ۵۳ کار به تساوی دو بر دو رسيد تا پرسپوليس در مسابقه روز بعد با پيکان، فرصت پيشتازی يکه و تنها را در جدول رده بندی بيابد.


در آخرين دقيقه بازی در اصفهان، مهدی ثابتی، دروازه بان تيم راه آهن از داور مسابقه کارت دوم اخطار را دريافت کرد و از زمين اخراج شد. با اين رای داور تيم راه آهن با داشتن سه تعويض پيش از اخراج دروازه بانش، مجبور شد از احمد جمشيديان، بازيکن داخل ميدان به جای او استفاده و لحظه های سختی را سپری کند.


XS
SM
MD
LG