لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۰:۴۴

شکست تيم ملی فوتسال ايران از روسيه


رقابت های چهارجانبه فوتسال تهران، تيم ملی فوتسال ايران با يک پيروزی و يک شکست به مقام دوم رسيد
رقابت های چهارجانبه فوتسال تهران، تيم ملی فوتسال ايران با يک پيروزی و يک شکست به مقام دوم رسيد

در رقابت های چهارجانبه فوتسال تهران، تيم ملی فوتسال ايران با يک پيروزی و يک شکست به مقام دوم رسيد . روسيه با يک پيروزی و يک تساوی اول شد .


در مسابقه هايی که در دو روز با حضور سه تيم ملی فوتسال ايران، روسيه و ازبکستان و تيم اميد ملی ايران در تالار دوازده هزار نفری مجموعه آزادی انجام گرفت، تيم ملی فوتسال ايران پس از شکست يک بر دو از تيم ملی فوتسال روسيه، در دومين مسابقه هفت بر صفر تيم ملی فوتسال ازبکستان، نايب قهرمان آسيا را شکست داد .


فوتسال ايران پس از سال ها قهرمانی در آسيا، سال پيش عنوانش را در برابر ژاپن از دست داد

ايران که پيش از اين چهار مسابقه نيز در اسپانيا و ايتاليا انجام داده بود، در تدارک مسابقه های قهرمانی آسيا بسر می برد، که بهار آينده در ژاپن انجام می شود . ايران پس از سال ها قهرمانی در آسيا، سال پيش عنوانش را در برابر ژاپن از دست داد .


در مسابقه با ازبکستان تيم ملی فوتسال ايران در تمام مدت مسابقه بر بازی مسلط بود . بابک معصومی و وحيد شمسايی هر کدام دو گل زدند و گل های ديگر توسط جواد اصغری مقدم، محمد طاهری و بازيکن تيم ازبکستان ( به دروازه تيم خود ) به ثمر رسيد .


۳۰۰ گل ملی برای شمسايی


به گزارش خبرگزاری ايسنا، وحيد شمسايی، بازيکن شاخص فوتسال ملی ايران و آسيا، با زدن گلهای خود در اين مسابقه تعداد گل های ملی اش را به ۳۰۰ گل رساند . در شکست يک بر دو از روسيه در شب نخست هم شمسايی به ثمر رساننده تک گل تيم ملی فوتسال ايران بود . او تنها دو گل با رکورد جهانی مانوئل توبياس برزيلی ( ۳۰۲ گل ملی در فوتسال ) فاصله دارد .


کميته برگزاری اين مسابقه ها جايزه بهترين بازيکن در مسابقه با ازبکستان را به بابک معصومی داد .


دو تساوی برای اميدها


تيم اميد ملی نيز در دو مسابقه با روسيه و ازبکستان به تساوی دو بر دو رسيد و مقام سوم را کسب کرد . در اين رقابت ها هر تيم تنها دو مسابقه انجام داد .


حسين شمس، سرمربی تيم ملی فوتسال ايران در مورد اين دو بازی به خبرگزاری ايسنا گفت : «ما در اين دو بازی به دنبال شناخت نقاط ضعف تيم خود بوديم و به به نتايج آن اصلا فکر نمی کرديم . هدف اصلی ما از در اين ديدارها، تدارک برای کسب عنوان قهرمانی آسياست».


به گزارش خبرگزاری مهر، حسين شمس در بازی اول حضور نداشت و در مالزی بود .


کفپوش اسفناک تالار ۱۲۰۰۰ نفری


به نوشته خبرگزاری دانشجويان ايران، شمس با انتقاد از وضعيت کفپوش سالن ۱۲ هزار نفری اظهار کرد که وضعيت کفپوش اين سالن بسيار نامطلوب و نامناسب است وسازمان تربيت بدنی بايد فکر اساسی برای اين وضعيت بسيار تاسفبار اين سالن داشته باشد


XS
SM
MD
LG