لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۰۴

حسين کعبی در لستر سيتی «لژيونر» شد


حسين کعبی، مدافع جام جهانی تيم ملی فوتبال ايران با تيم دست دومی لستر سيتی انگليس قراردادی دو ساله بست
حسين کعبی، مدافع جام جهانی تيم ملی فوتبال ايران با تيم دست دومی لستر سيتی انگليس قراردادی دو ساله بست

خبرگزاری رويترز از لندن گزارش داد که حسين کعبی، مدافع جام جهانی تيم ملی فوتبال ايران با تيم دست دومی لستر سيتی انگليس قراردادی دو ساله بست.


باشگاه لستر انتقال کعبی از تيم ايرانی پرسپوليس را تاييد کرد. اين مدافع راست ۲۱ ساله به وب سايت باشگاه تازه خود گفت : «من هميشه خواسته ام در اروپا بازی کنم و لستر اين فرصت را به من داد.»


کعبی که در هر سه مسابقه تيم ملی ايران در جام جهانی سال پيش در آلمان بازی کرد، ۵۰ بازی ملی انجام داده است و در تيم ملی ايران برای مسابقه های آينده جام ملت های آسيا نيز عضويت دارد. مبلغ قرارداد هنوز افشا نشده است.


باشگاه لستر، ملقب به روباه ها، ادعا کرده است که در رقابت با چهار تيم دسته پريميرشيپ برنده شده، اما از بردن نام اين باشگاه ها خودداری کرده است.


مارتين آلن، رييس باشگاه به وب سايت لستر سيتی گفت: «اين يک قرارداد بسيار مهم است. دلالان باشگاه های پريميرشيپ مراقب بودند، از اين رو قرارداد مساله ای بود که او را بدون سروصدا به انگليس بياوريم و فرصت معامله را از دست ندهيم».


کعبی، که در سال ۲۰۰۳ نيز يک برنامه آزمايشی برای پيوستن به تيم وولورهمپتون داشت، اظهار کرد: «وقتی به من گفته شد که لستر خواهان من است، شروع به تحقيق در مورد تاريخچه اين تيم کردم و برايم خيلی جالب بود که فهميدم بازيکنانی چون گری لينه کر و اميل هسکی دوران فوتبال خود را در اين تيم شروع کرده اند. من مصمم شده ام که خوب بازی کنم و اعتقادی را که باشگاه به من نشان داده است، پاسخ دهم».


XS
SM
MD
LG