لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۱۷

افزایش مخالفت ها در مجلس با محمود احمدی نژاد


اکبر اعلمی عضو فراکسيون اقليت يا اصلاح گرايان مجلس پيش از اين اعلام کرده بود که نمايندگان مجلس در حال جمع آوری امضا برای احضار رئيس جمهور به مجلس و طرح سوالاتی از او هستند
اکبر اعلمی عضو فراکسيون اقليت يا اصلاح گرايان مجلس پيش از اين اعلام کرده بود که نمايندگان مجلس در حال جمع آوری امضا برای احضار رئيس جمهور به مجلس و طرح سوالاتی از او هستند

تعدادی از نمايندگان اصولگرای مجلس با تشکيل فراکسيون جديدی بنام «اصولگرايان خلاق»، اعلام موجوديت کرده اند.


به گفته سعيد ابوطالب يک عضو فراکسيون جديد، اعضای اين گرايش اصرار دارند با اصولگرايی ناب و واقعی و اصيل حساب خودرا از هيات رئيسه فراکسيون فعلی و مشخصا محمدجواد باهنر جدا کنند.


بهاءِ الدين ادب نمايند سابق مجلس به راديو فردا می گويد منتقدان جديد از دوستان سابق محمود احمدی نژاد رييس جمهوری اسلامی ايران هستند و به اين ترتيب در حال حاضر اکثر اصولگرايان به اضافه نمايندگان فراکسيون اقليت (اصلاح گرايان)، از منتقدان سياست های آقای احمدی نژاد ودولت هستند.


اصلاح طلبان مجلس در دفاع از امنيت ملی، منافع ملی وکليت کشور سکوت را شکسته اند و اگر آقای احمدی نژاد در سياست های خود بازنگری نکند بعيد نيست اصولگرايان و اصلاحگرايان منتقد انتقاد خود را درمجلس گام به گام تا بازخواست، استيضاح و حتی برکناری رييس جمهور به پيش برند
محمد صادق جوادی حصار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی

اکبر اعلمی عضو فراکسيون اقليت يا اصلاح گرايان مجلس پيش از اين اعلام کرده بود که نمايندگان مجلس در حال جمع آوری امضا برای احضار رئيس جمهور به مجلس و طرح سوالاتی از او هستند.


به گفته او ۵۶ در صد از امضا ها متعلق به اصولگرايان (يعنی گرايش اکثريت و حاميان پيشين آقای احمدی نژاد) است. به اين ترتيب نمايندگان اصلاح طلب نيز در اين اقدام به گفته آقای اعلمی«فرا جناحی» شرکت داشته اند.


محمد صادق جوادی حصار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی (از تشکلات حامی جناح اصلاح گرا) به راديو فردا می گويد:« اصلاح طلبان مجلس در دفاع از امنيت ملی، منافع ملی وکليت کشور سکوت را شکسته اند و اگر آقای احمدی نژاد در سياست های خود بازنگری نکند بعيد نيست اصولگرايان و اصلاحگرايان منتقد انتقاد خود را درمجلس گام به گام تا بازخواست، استيضاح و حتی برکناری رييس جمهور به پيش برند».


XS
SM
MD
LG