لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۳۰

دختر موسوی و رهنورد: پدر و مادرم گفتند درباره انتخابات نظری ندارند


يکی از فرزندان ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد، ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعيت سلامتی پدر و مادر خود گفته است که آنها تصريح کرده اند با توجه به شرايط امنيتی و به دليل اين که در «متن» جامعه قرار ندارند، درباره «انتخابات» صحبت نمی کنند.

زهرا موسوی، فرزند ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد در گفت و گو با سايت «کلمه» گفته است که يکی از خواهرانش اخيرا توانسته است تا با پدر و مادرشان ديدار کند.

فرزند ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد می گويد:«شرايط پدر مادر با نزديک شدن به انتخابات سخت تر شده ارتباطات ما تنگ تر شده» است.

زهرا موسوی در خصوص موضع ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد درباره انتخابات رياست جمهوری گفته است:«در يک روال کلی پدر و مادرمان به ما توصيه ای نداشتند. يا حتی برای شرکت يا عدم شرکت های ما در انتخابات، نه نظر خودشان را توضيح می دادند و نه از ما انتظار توضيح داشتند. اما در حد همين يکی دو ملاقات محدود، گفتند ما در اين شرايط امنيتی در متن جامعه قرار نداريم و بنابراين درباره انتخابات صحبت نخواهيم کرد.»

مهدی کروبی و ميرحسين موسوی، دو نامزد معترض به انتخابات رياست جمهوری ايران در سال ۱۳۸۸ به همراه زهرا رهنورد از بهمن ماه سال ۱۳۸۹ در حصر به سر می برند.

نگرانی از وضعيت سلامتی موسوی و رهنورد

زهرا موسوی نسبت به وضعيت سلامتی پدر و مادر خود ابراز نگرانی کرده و گفته است:«مادرم قندش بالا رفته و آرتروزش به شدت کتف و دست هايش را درگير کرده است. منتها تا کنون در اين مورد کاری نشده و او درد می کشد.»

دختر ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد در مورد پدرش گفته است که وی قرار بود برای بررسی «استنت قلبش» به بيمارستان قلب منتقل شود، اما ماموران امنيتی او را به بيمارستان مورد نظر خود می برند.

زهرا موسوی می گويد:«پيش از اين هنگامی که پدرم برای بار اول برای تست ورزش به اين بيمارستان امنيتی برده شده بود ظاهرا در يک تبانی بين مامورها و پزشکان درحالی که حالش بد شده و تست هم مثبت بوده دستگاه را خاموش نکرده بودند و با توجه به اين وضع پدرم امنيت جانی حس نکرده و قبول نکرده است که مجددا به آنجا برده شود و در نتيجه الان پرونده پزشکی او رها شده و پيگيری نمی شود.»

دختر ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد همچنين گفته است که روند درمان پدر و مادرش توسط « پزشکان غير قابل اعتماد» انجام می شود.
XS
SM
MD
LG