لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۳:۵۸

پرسپوليس در آزادی مقابل مس کرمان شکست خورد


تيم فوتبال پرسپوليس تهران در هفته ششم ليگ برتر فوتبال ايران مقابل مس کرمان تن به شکست یک بر صفر داد
تيم فوتبال پرسپوليس تهران در هفته ششم ليگ برتر فوتبال ايران مقابل مس کرمان تن به شکست یک بر صفر داد

تيم فوتبال پرسپوليس تهران در هفته ششم ليگ برتر فوتبال ايران مقابل مس کرمان تن به شکست یک بر صفر داد و برای نخستين بار طعم باخت را در اين فصل چشيد.


اين مسابقه در پنجشنبه شب ۲۱ شهريور در حضور حدود ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران انجام شد و روح الله عطايی، بازيکن تعويضی و تازه نفس تيم مس، در دقيقه ۸۱ بر روی یک ضد حمله دروازه پرسپوليس ميزبان این بازی را باز کرد.


با اين که در جريان اين مسابقه بازی محکم دو تيم هيچ لحظه زشتی به همراه نداشت، اما پايان آن پرماجرا بود.


در يک مسابقه پرتحرک و تماشايی پرسپوليس همچنان از کمبود يک گلزن آسيب ديد و شليک های از راه دور کاپيتان کريم باقری و بازيکنانی چون پژمان نوری و مازيار زارع با واکنش های عالی مدافعان مس، به ويژه مهدی رحمتی در دورن دروازه، تا پايان بی نتيجه بود.


رحمتی، دروازه بان ملی پوش تيم مس در فضای سخت موافق پرسپوليس، مرد اول ميدان بود.


مسعود مرادی با فضاوتی خوب لحظه ای انتقاد آميز نشان داد که از خطای آشکار پنالتی مدافع مس بی تفاوت گذشت- مساله ای که اواسط نيمه دوم رخ داد و تماشاگران پرسپوليس را تا پايان به او معترض نشان داد.


مهدی واعظی، دروازه بان تيم پرسپوليس نيز يکی از چهره های شاخص اين بازی بود که در ضد حمله های خطرساز تيم مس بارها منجی دروازه اش شد.


در لحظه به ثمر رسيدن گل نيز حضور بی پروا و همه جانبه بازيکنان سرخپوش در نيمه زمين مس، دفاع پرسپوليس را کم تعداد و واعظی را با عطايی تک به تک کرد. در به ثمر رسيدن گل پاس عالی و عمقی داسيلوا به عطايی چشمگير بود.


پرسپوليسی ها که با شعارهای پياپی داور را سخت زير فشار روحی گذاشته بودند، در پايان باعث درگيری لفظی مسعود مرادی با مسوولان تيم پرسپوليس و درگيری شديد خود با نيروی انتظامی شدند.


به گزارش خبرگزاری «فارس»، هنگامی که سوت پايان مسابقه به صدا درآمد، مجيد فرخزادی و حسين هدايتی، سرمايه دار صاحب تيم استيل آذين به عنوان اعضای هيات مديره تيم پرسپوليس به سمت مرادی رفتند و با درگيری لفظی به شدت از عملکرد او انتقاد کردند.


طبق این گزارش، مرادی به هنگام خروج از زمين با پرتاب اشياء و بطری از سوی تماشاگران، مورد حمله قرار گرفت که دو شی پرتاب شده، به او اصابت کرد. همچنین در پايان این بازی نزديک به پانصد صندلی ورزشگاه آزادی آسيب ديد.


همين خبرگزاری می افزايد: اعتراض تماشاگران نسبت به داوری به سر دادن شعار عليه علی کفاشيان، رييس فدراسيون فوتبال بدل شد و سردادن شعار از سوی تماشاگران ماموران پليس را به جايگاه ويژه کشاند.


ماموران با تعدادی از تماشاگران برخورد کردند و نزديک به ۵۰ نفر دستگير شدند. ماموران نيروی انتظامی با مسوولان تدارک باشگاه پرسپوليس نيز درگير شدند. بازيکنان و همراهان تيم مس با نظارت و مراقبت کامل پليس از ورزشگاه خارج شدند.


بازیکنان دو تیم:


پرسپوليس تهران: مهدی واعظی،‌ سپهر حيدری، فرانک آتسو، ‌عليرضا محمد (حميد علی عسگر)، مسعود زارعی (مجتبی شيری)، ‌مازيار زارع، پژمان نوری، کريم باقری، ايوان پتروويچ، ابراهيم توره و عليرضا واحدی نيکبخت (محمد منصوری)


مس کرمان: مهدی رحمتی،‌ مرتضی ابراهيمی، ‌امير حسين صادقی،‌ علی حمودی،‌ جلال اميديان (مهدی کيانی)، فرزاد آشوبی، ‌رسول نويدکيا، فرزاد حسين خانی، پائولو زالدورن (رسول ميرطرقی)، ادينهو داسيلوا و روح الله بيگدلی(روح الله عطايی)


XS
SM
MD
LG