لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۷:۵۷

تساوی دوم پرسپوليس، اين بار بدون تماشاگر


در دومين هفته ليگ برتر فوتبال ايران، جام خليج فارس، تيم پرسپوليس در ميزبانی بدون تماشاگر در آزادی با رد و بدل شدن گلهايی دیر هنگام با استقلال اهواز يک بر يک مساوی کرد.

در اين مسابقه – که نبود تماشاگر آن را بی روح نشان می داد – در دقيقه ۸۲ با ضربه کرنر ميثم بائو و ضربه تمام کننده سپهر حيدری پرسپوليس به گل برتری دست يافت. اما دو دقيقه بعد با اشتباه حيدری و ميثاق معمارزاده، اسماعيل شريفات گل تساوی بخش را برای استقلال اهواز به ثمر رساند.

در اين مسابقه رد و بدل شدن دو گل در لحظه های پايانی به بازی حالتی ديدنی داد و استقلال دو بار ديگر هم تا آستانه زدن گل پيروزی بخش پيش رفت که هر دو بار معمارزاده منجی دروازه اش شد.

در اين ديدار دو تيم چند بار در پی اشتباه مدافعان به گلزنی نزديک شدند که به ويژه پرسپوليسی ها در حالت تک به تک موقعيت ها را هدر دادند. دروازه بان دو تيم با اين که يک بار شاهد برپاشنه چرخيدن دروازه شان بودند، در مجموع روز موفقی را سپری کردند.

دومین پیروزی استیل آذین

مسابقه استيل آذين با صبای قم چهار بر سه به سود استيل آذين پايان يافت، تا تيم تازه راهيافته به ليگ برتر با شش امتياز پيشتاز شود.

در اين مسابقه جنجالی محمد حسين ضيايی، سرمربی تيم صبا باتری با اعتراض به داوری بازی، از حضور در جلسه مطبوعاتی بعد از مسابقه خود داری کرد.

حميد استيلی، سرمربی استيل آذين بی آن که راجع به جزييات حرفی بزند، در مورد ادامه کنار ماندن حامد کاويانپور تنها به اين جمله بسنده کرد که او درگير مسائل مديريتی است.

در اين مسابقه محمد غلامی سه گل زد و گل ديگر را علی کريمی به ثمر رساند. دو گل از سه گل غلامی با پاس علی کريمی بود. علی کريمی به عنوان بازيساز به شدت از سوی تماشاگران تشويق شد، ولی بنا بر گزارش خبرگزاريهای ايرنا و فارس حميداستيلی کريمی را بازيساز استيل آذين ندانست.

علی کريمی پس از تک گل خود واکنشی نشان داد، که آن را پاسخی در مورد اتهامات به او در هنگام حضورش در تيم پرسپوليس دانست.

خبرگزاری ايسنا در گزارش خود به چگونگی اين واکنش اشاره ای نکرد. حسين کعبی و فريدون زندی، ساعاتی پس از ورود به ايران از بوسنی، برای تيم استيل آذين بازی کردند.

در نخستين روز از دومين هفته ليگ برتر فوتبال ايران تيمهای ملوان و سايپا هم به پيروزی رسيدند.

تيم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه سردار جنگل رشت بر تيم راه آهن شهرری دو بر يک پيروز شد. پژمان نوری و محمد نزهتی گلهای ملوان را زدند و ميلاد زنيدپور تک گل راه آهن را به ثمر رساند. بازی پژمان نوری در بازگشت از بوسنی، حضور در رشت و گل موثر او از نکات جالب بازی بود. جلال رافخايی يک ضربه پنالتی به سود ملوان را هدر داد.

در پايان اين مسابقه عليرضا نورمحمدی از تيم راه آهن با محمود پيشگام، دستيار محمد احمدزاده (سرمربی ملوان) درگير شد و به نوشته خبرگزاری فارس با مشت به صورت او کوبيد.

تيم سايپا نيز پس از شکست سنگين از ذوب آهن، در خانه اش تيم تازه صعود کرده شاهين بوشهر را با تک گل اميد شريفی نسب يک بر صفر شکست داد.

ديدار تيمهای ابومسلم و پاس همدان نيز در مشهد بدون گل به پايان رسيد. بقيه مسابقه های هفته دوم – از جمله مسابقه تيمهای استقلال تهران و مقاومت سپاسی در شيراز – در روز شنبه انجام می شود.
XS
SM
MD
LG