لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۵:۴۵

دومين شکست پرسپوليس؛ هواداران خواستار جدايی کاشانی شدند


در هفته سوم از رقابت های ليگ برتر فوتبال ايران، پرسپوليس پس از ناکامی مقابل شاهين بوشهر، اين بار در ورزشگاه آزادی و مقابل نزديک به ۷۰ هزار تماشاگر با نتيجه ۲-۱ مغلوب شهرداری تبريز شد.

گل‌های شهرداری را ميثم بائو در دقيقه ۴۶ و وريا غفوری در دقيقه ۵۸ به ثمر رساندند.

تک گل پرسپوليس نيز توسط کاپيتان پرتلاش اين تيم علی کريمی در دقيقه ۹۰ وارد دروازه ابراهيم ميرزاپور شد.

دروازه بان تيم ملی فوتبال ايران در جام جهانی ۲۰۰۶، شب خوبی را مقابل تيم ناهماهنگ و فاقد برنامه پرسپوليس سپری کرد.

پرسپوليسی‌ها با اين نتيجه دومين شکست خود را در اين فصل تجربه کردند تا با همان تساوی هفته اول مقابل ملوان، در انتهای جدول باقی بمانند. فقط مس سرچشمه که ۳ شکست پياپی را متحمل شده پايين تر از پرسپوليس است.

عملکرد بسيار ضعيف غلامرضا رضايی همانند ديدارهای قبلی اين تيم، در کنار بازی ضعيف محمد نوری و آشفتگی خط دفاعی پرسپوليس از جمله نکات بارز در شب ناکامی سرخپوشان تهران بود.

تماشاگران پرسپوليسی حاضر در ورزشگاه به زعم جواد خيابانی گزارشگر بازی، دو دسته شده بودند. گروه پر تعدادتر عليه مسئولين باشگاه شعار می دادند و گروه کم تعدادتر نيز فقط تيم را تشويق می کردند.

شعارهای عليه حبيب کاشانی در همان نيمه اول و از دقيقه ۴۰ آغاز شد.

شعار عليه استيلی، تشويق علی دايی و بی غيرت خطاب کردن استيلی و برخی بازيکنان، از جمله فريادهايی بود که تماشاگران در بامداد جمعه سر می دادند.

علی کريمی تنها بازيکنی بود که در جريان بازی به شدت تشويق شد. او در پايان بازی نيز بازيکنان را جمع کرد تا با دور زدن در زمين، از تماشاگران عذر خواهی کنند.

غير از کريمی، تماساگران به تشويق جواد کاظميان بازيکن نيمکت نشين پرسپوليس نيز پرداختند.

تماشاگران پرسپوليس در اواسط نيمه دوم خواستار حضور کاظميان در زمين شدند و هنگامی که سامان آقازمانی وارد ميدان شد به شدت به استيلی اعتراض کردند.

ميودراگ يسيچ سرمربی شهرداری تبريز در پايان بازی گفت: می‌دانستم چطور بايد مقابل پرسپوليس بازی کنيم و از اين تيم شناخت کافی را داشتم.

حميد استيلی هم گفت: هوادارن به ما فرصت بدهند، فوتبال اين‌طور نيست که بتوانيم در سه روز نتيجه بگيريم.

در ساير بازی های هفته سوم ليگ برتر، نتايج زير رقم خورد.

ملوان ۴ مس‌سرچشمه ۰

ديدار تيم‌های ملوان بندر انزلی و مس سرچشمه در ورزشگاه عضدی رشت و با حضور ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد.

در اين مسابقه ملوانی‌ها در دقيقه نخست مسابقه توسط محمد نزهتی ابه گل رسيدند. سريع‌ترين گل در ۳ هفته ای که از رقابت های اين فصل می گذرد.

در دقيقه ۳۱ حسن هوری دروازه‌بان مس سرچشمه با دريافت کار زرد دوم از زمين اخراج شد.

گل‌های دوم و سوم ملوان را علی جراح کار و مهدی دغاغله به ثمر رساندند. دغاغله در هفته نخست نيز دروازه پرسپوليس را گشوده بود.

گل چهارم اين تيم را در دقيقه ۹۴ زوران زلاتکوسکی به ثمر رساند.
ملوانی‌ها همچنين در دقيقه ۸ توسط محمد نزهتی يک ضربه پنالتی را از دست دادند.

در بين دو نيمه تصويربرداران شبکه استانی با ناظر فدراسيون فوتبال درگيری لفظی شديدی پيدا کردند که شرايط مسابقه را تحت تاثيرقرار داد.

فرهاد پورغلامی سرمربی ملوان گفت: «تيم ما مشکل مالی دارد و مسئولان توجهی به ما نمی‌کنند. نمی‌خواهم حيثيت فوتبالی‌ام زير سوال برود. يک نفر به داد تيم ما برسد. هنوز پيش‌پرداخت سال گذشته خود را هم دريافت نکرده‌ايم! ديگر خسته شدم از بس پول قرض کردم و به بازيکنان دادم.»

تراکتورسازی ۱ شاهين بوشهر ۰

مصاف تراکتورسازی تبريز و شاهين بوشهر به حکم کميته انضباطی، در ورزشگاه خالی از تماشاگر يادگار امام تبريز برگزار شد.

تک گل اين بازی را محمد ابراهيمی در دقيقه ۲۸ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا تيم امير قلعه‌نويی پس از شکست هفته اول مقابل صبا قم، دومين پيروزی خود را در اين فصل رقم بزند.

در اين مسابقه وحيد طالب‌لو را در دقيقه ۷۲ از زمين اخراج شد.

سايپا ۰ ذوب آهن ۱

رقابت تيم‌های سايپا البرز و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد.

مجيد صالح سرمربی سايپا، فصل قبل در ذوب آهن دستيار منصور ابراهيم‌زاده بود. به اين ترتيب نبرد استاد و شاگرد به سود استاد تمام شد.
برای اين که ذوب‌آهن نخستين پيروزی اين فصل خود را کسب کند، محمد قاضی در دقيقه ۸۵ گلزنی کرد.

حاضرين در ورزشگاه، پيش از آغاز بازی تيم به دليل درگذشت بابک معصومی کاپيتان سابق تيم ملی فوتسال ايران يک دقيقه سکوت کردند.

در جدول رده بندی و پيش از ديدارهای روز جمعه، تراکتورسازی تبريز با ۶ امتياز در صدر قرار دارد. ملوان بندر انزلی هم در رده دوم است.

شهرداری تبريز با پيروزی مقابل پرسپوليس، به رده سوم صعود کرد.

در آخرين بازی های هفته سوم، جمعه شب تيم داماش گيلان ميزبان فجر سپاسی شيراز است.

صنعت نفت آبادان با سپاهان اصفهان که مديرعامل خود را تغيير داده است رويارو خواهد شد.

صبا قم به مصاف راه آهن ری خواهد رفت. نفت تهران هم از فولاد خوزستان پذيرايی خواهد کرد. سرانجام استقلال تهران هم ميزبان مس کرمان خواهد بود.
XS
SM
MD
LG