لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۱۹

پيکان در نيمه پايانی واليبال آسيا


تيم واليبال پيکان، قهرمان ايران، با پيروزی بر تيم الاهلی امارات، به پنجمين پيروزی پياپی دست يافت
تيم واليبال پيکان، قهرمان ايران، با پيروزی بر تيم الاهلی امارات، به پنجمين پيروزی پياپی دست يافت

تيم واليبال پيکان، قهرمان ايران، با پيروزی بر تيم الاهلی امارات، به پنجمين پيروزی پياپی دست يافت و به مرحله نيمه پايانی قهرمانی باشگاه های آسيا پای گذاشت.


در هجدهمين دوره رقابت های واليبال جام باشگاه های آسيا، پيکان در گروه شش تيمی دوم، پس از پيروزی بر تيم هايی چون الهلال عربستان و اورينتال شانگهای چين، در حالی که حضورش در نيمه پايانی مسلم می رسيد، در مسابقه با الاهلی امارات با تسلط بر بازی، با نتيجه سه بر صفر و به ترتيب ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ پيروز شد.


در هجدهمين دوره رقابت های واليبال جام باشگاه های آسيا، پيکان در گروه شش تيمی دوم، پس از پيروزی بر تيم هايی چون الهلال عربستان و اورينتال شانگهای چين، در حالی که حضورش در نيمه پايانی مسلم می رسيد، در مسابقه با الاهلی امارات با تسلط بر بازی، با نتيجه سه بر صفر و به ترتيب ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ پيروز شد

اميرحسينی ، محمد ترکاشوند، پيمان اکبری ، محمد منصوری ، محمد موسوی ومحمد سليمانی، بازيکنان اصلی تيم پيکان بودند که در جريان مسابقه ياران ديگر به آنان اضافه می شدند. در ست سوم پيکان بيشتر از بازيکنان ذخيره استفاده کرد. اين تيم در مجموع يک بازی موفق در شروع، حمله و دفاع روی تور داشت.


با اين پيروزی پيکان درصدرگروه دوم ايستاد.


از گروه دوم تيم الهلال با پيروزی بر تيم اورينتال شانگهای و کسب مقام دوم گروه، به دنبال پيکان به مرحله نيمه پايانی راه يافت.


پيکان روز پنجشنبه با تيم دوم گروه نخست مسابقه می دهد، که برای ايستادن درجايگاه اول گروه، بين العربی قطر و النجمه بحرين رقابت به روز آخر کشيد و پيروزی تيم ميزبان بر حريف روز آخر، پيکان را رو در روی العربی قرار می دهد.


در منامه پيکان تيم های « راحت » قزاقستان، ای ژين ورد ميان مار و اورينتال شانگهای چين را نيز شکست داده بود.


در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسيا، بر خلاف سال های دور گذشته، تيم های شرق آسيا موفقيتی نداشتند.


XS
SM
MD
LG