لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۰:۵۸

کشته شدن شش پليس ايران در استان کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری ایسنا در درگیری میان افراد مسلح و نیروهای انتظامی در پست ایست و بازرسی در نزدیکی اورژلانس روانسر رخ داده است
به گزارش خبرگزاری ایسنا در درگیری میان افراد مسلح و نیروهای انتظامی در پست ایست و بازرسی در نزدیکی اورژلانس روانسر رخ داده است

معاون سياسی و امنيتی استانداری کرمانشاه اعلام کرد درگيری ماموران انتظامی جمهوری اسلامی با افراد مسلح در محور روانسَر- کامياران در استان کرمانشاه، شش مامور انتظامی و سرنشين يک خودروی در حال عبور، کشته شدند.


به گزارش خبرگزاری ايسنا، حجت الله دمياد، معاون سياسی و امنيتی استانداری کرمانشاه گفت که اين حادثه درساعت يازده شب سه شنبه سیزدهم شهریور در محور کامياران - روانسر رخ داده است.


آقای دمياد گفت:«تعدادی از عوامل ضد انقلاب با استفاده از پوششی خاص به يکی از پست های بازرسی انتظامی که مشغول کنترل تردد مسير بوده‌است حمله کرده» و شش نفر از پرسنل نيروی انتظامی و يک شهروند را به قتل رساندند.


به گفته آقای دمياد مهاجمان توانستند از تاريکی شب استفاده کرده و« مجروحان و تلفات » خود را از محل درگيری خارج کنند.


معاون سياسی و امنيتی استانداری کرمانشاه درمورد هويت مهاجمان گفت:« ماهيت اين افراد هنوز برای ما مشخص نيست».


به گفته آقای دمياد در اين درگيری يک نفر از پرسنل نيروی انتظامی مجروح شد که به بيمارستان منتقل شده است و همچنين تعداد از خودروهای در حال عبور آسيب ديده است.


به گفته معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه افراد مسلح با استفاده از پوششی خاص به يکی از پست های بازرسی انتظامی که مشغول کنترل تردد مسير بوده‌ حمله کرده و شش نفر از پرسنل نيروی انتظامی و يک شهروند را به قتل رساندند

پيشتر خبرگزاری ايسنا گزارش داده بود که اين در گيری در در ۵۰۰ متری پايگاه اورژانس «روانسر» در محور «روانسر ــ کامياران» در استان کرمانشاه روی داده است.


استان های غربی ايران به ويژه استان های کردستان و آذربايجان غربی طی ماه های اخير شاهد درگيری ميان نيروهای امنيتی و افراد مسلح بوده است.


در مردادماه سال جاری، يک فروند هليکوپتر نظامی سپاه پاسداران در مرزهای غربی ايران سقوط کرده و بر در اين حادثه شش تن از اعضای اين نيروی نظامی جان خود را از دست داده اند.


خبرگزاری های داخلی ايران، علت سقوط هليکوپتر نظامی جمهوری اسلامی در مرز ايران و عراق را وضعيت نامساعد آب و هوايی دانسته اند.


در گزارش های خبرگزاری های داخلی همچنين آمده بود که اين هليکوپتر برای انجام عملياتی عليه افراد گروه پژاک به منطقه اعزام شده بود.


گروه شبه نظامی پژاک، خود را شاخه ايران حزب کارگران کردستان - پ کا کا - معرفی می کند و گروهی جدايی خواه است که از سوی شماری از کشورها از جمله آمريکا، کشورهای عضو اتحاديه اروپا، کشورهای هم پيمان ناتو، و ايران در فهرست گروه های تروريستی طبقه بندی می شود.


XS
SM
MD
LG