لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۰:۱۴

شادی طرفداران حسن روحانی در خيابان های تهران


گزارش ها حاکی است پس از اعلام پيروزی حسن روحانی در انتخابات رياست جمهوری، طرفداران وی در خيابان های تهران به شادی پرداخته و در خیابان ولی عصر راهپیمایی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، صد ها نفر از طرفداران حسن روحانی، رئيس جمهور منتخب، با تجمع مقابل ستاد انتخاباتی وی در خيابان کريمخان تهران، شادی خود را از اين انتخاب اعلام کردند.

please wait

No media source currently available

0:00 0:01:15 0:00
لینک مستقیم


اين گزارش اضافه کرده است که طرفداران حسن روحانی هم اکنون در مسير خيابان ولی عصر به سمت ونک در حرکت هستند.
طرفداران حسن روحانی در خیابان های تهران
طرفداران حسن روحانی در خیابان های تهران


اين گزارش اضافه کرده است، طرفداران حسن روحانی شعارهايی در حمايت از اصلاحات سر داده اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، طرفداران حسن روحانی مناطقی چون خيابان‌های کريمخان، جمهوری، وليعصر، فاطمی، ميدان فلسطين، بلوار کشاورز و خيابان انقلاب در مسير شرق حضور بیشتری داشته اند.

گزارش ها حاکی است که شماری از هواداران حسن روحانی عکس هایی از میرحسین موسوی، مهدی کروبی و حسن روحانی را به همراه خود داشته اند.

به گزارش «کلمه» طرفداران حسن روحانی شعارهایی مانند،‌ «گفته بودم ميميرم، رايمو پس ميگيرم»،« موسوی زنده باد خاتمی پاينده باد» و «يا حسين، ميرحسين» سر داده اند.

please wait

No media source currently available

0:00 0:03:09 0:00
لینک مستقیم


در ویدئوهایی که در شبکه اجتماعی «یوتیوب» منتشر شده ، حاکی از ان است که طرفداران حسن روحانی شعارهایی چون :«موسوی، موسوی رای تو پس گرفتیم»، «احمدی، احمدی، جنبش سبز زنده است» و «زندانی سیاسی آزاد باید گردد» سر می دهند.

تاکنون گزارشی در خصوص برخورد بین طرفداران حسن روحانی و نیروهای انتظامی منتشر نشده است.

پيام تبريک به حسن روحانی

در همین حال، محمدرضا عارف، سعيد جليلی، محمد باقر قاليباف و محسن رضايی پيروزی حسن روحانی را در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری تبريک گفته اند.

وزارت کشور روز شنبه اعلام کرد که حسن روحانی با کسب ۱۸ ميليون و ۶۱۳ هزار رای هفتمين رييس جمهوری ايران شده است.

به گزارش خبرگزاری کار ايران ايلنا، محمدرضا عارف در پيام خود گفته است:«اکنون پس از خلق حماسه سياسی توسط مردم فهيم و عزيزمان، نوبت به تحقق حماسه اقتصادی و ساماندهی مشکلات کشور رسيده است که جز با همدلی و همراهی همه مردم عزيز و جريانات مختلف سياسی و اجتماعی محقق نخواهد شد و وظيفه همگان، حمايت و همکاری با منتخب ملت است.»

محمدرضا عارف از جمله نامزدهايی بود که صلاحيت وی برای يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری تاييد شد ولی وی به توصيه محمد خاتمی کناره گيری کرد تا بخت نامزد مورد حمايت اصلاح طلبان افزايش يابد.

محمدرضا عارف در پيام خود از گروهها و جريانات سياسی خواسته است تا همه جانبه از رئيس جمهور منتخب، برای برآورده شدن مطالبات به حق مردم حمايت کنند.

محمد باقر قاليباف، شهردار تهران که با اختلاف بيش از ۱۲ ميليون رای نفر دوم شد، در پيامی پيروزی حسن روحانی را تبريک گفت. محمدباقر قاليباف در انتخابات رياست جمهوری شش ميليون و ۷۷ هزار رای کسب کرده بود.

محمدباقر قاليباف يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهور را «حماسه ای» بزرگ ارزيابی کرده و آن را محصول «درايت رهبری» و هوشمندی و موقعيت­ شناسی مردم ايران دانسته است.

سعيد جليلی، دبير شورای امنيت ملی ايران که در اين انتخابات نفر سوم شد نيز طی پيامی پيروزی حسن روحانی را تبريک گفته است. سعيد جليلی جهار ميليون و ۱۶۸ هزار رای کسب کرده است

محسن رضايی نيز در پيامی پيروزی اقای روحانی را تبريک گفته است.
XS
SM
MD
LG