لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۴۵

کريستيانو رونالدو بازيکن سال باشگاههای اروپا شد


U.K. - Manchester United'sکريستيانو رونالدو، مهاجم تيم منچستر يونايتد،بازيکن فوتبال سال باشگاههای اروپا شد.
(عکس از afp)
U.K. - Manchester United'sکريستيانو رونالدو، مهاجم تيم منچستر يونايتد،بازيکن فوتبال سال باشگاههای اروپا شد. (عکس از afp)

کريستيانو رونالدو، مهاجم تيم منچستر يونايتد، با به ثمر رساندن ۴۲ گل در فصل گذشته، بازيکن فوتبال سال باشگاههای اروپا نام گرفت.


از ۴۲ گل به ثمر رسيده، هشت گل در پيکارهای جام قهرمانان اروپا به ثمر رسيد و او به همراه منچستر يونايتد قهرمان آن شد.


جايزه رونالدو به هنگام قرعه کشی مرحله گروهی ليگ قهرمانان در موناکو به اين بازيکن پرتغالی اهدا شد.


همچنين رونالدوبه دليل نقشی که در کسب سومین مقام قهرمانی اروپا داشت، به عنوان مهاجم سال برگزيده شد.


سه بازيکن تيم چلسی که در مسابقه پايانی ليگ قهرمانان در ماه مه، در مسکو مغلوب منچستر يونايتد شده بودند، نیز برنده جايزه شدند. پتر سچ به عنوان دروازه بان سال، جان تری به عنوان مدافع سال و فرنک لمپارد به عنوان هافبک سال انتخاب شدند.


در فصل جاری تصور می شود که کريستيانو رونالدو سلاح مخفی تيم رئال مادريد اسپانيا باشد. اما به گزارش خبرگزاری فرانسه، رئال مادريد، قهرمان اسپانيا در جذب اين بازيکن کم نظير نبايد نا اميد شود.
در حال حاضر رئال مادريد همه حواس خود را بايد روی دستيابی به سومين قهرمانی پياپی برای نخستين بار در ۲۱ سال اخير متمرکز کند.


رونالدو آشکارا آرزويش را برای پيوستن به رئال اعتراف کرده است، اما سر آلکس فرگوسن، مربی تيم منچستر يونايتد عقيده ای ديگر دارد و راه انتقال را بسته است تا برند شوستر، همتای او در رئال نااميد شود.


شوستر گفت: «ما بايد به تصميم او احترام بگذاريم. او آزاد است تا هر تصميمی که می خواهد بگيرد. اين شرم آور است که او نتواند به ما بپيوندد، زيرا او بازيکنی است که می تواند تيم بزرگ حال حاضر رئال مادريد را بهتر از اين سازد.»


XS
SM
MD
LG