لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۶:۱۳

سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد


سپاهان در بازی اول نیز نیتپه را دو بر یک به الاتحاد سوریه واگذار گرده بود.
عکس از مهر
سپاهان در بازی اول نیز نیتپه را دو بر یک به الاتحاد سوریه واگذار گرده بود. عکس از مهر

تيم فوتبال سپاهان اصفهان روز چهارشنبه با شکست دو بر يک از الاتحاد سوريه در حلب، از رقابت های جام قهرمانان آسيا حذف شد.


در گروه اول گروه اين جام معتبر باشگاهی آسيا با سومين شکست پياپی تيم الاتحاد عربستان، تيم تازه وارد کوروفچی ازبکستان به مربيگری ميرجلال کاسيموف با پيروزی دو بر صفر بر تيم سعودی در تاشکند، کار صعود را پيش از مسابقه با سپاهان در آزادی تهران به اتمام رساند.


در پنجمين روز ليگ قهرمانان آسيا، چهارشنبه هفتم ارديبهشت ۱۴ مسابقات در شهرهای مختلف اين قاره انجام شد تا تيم پيشتاز هر گروه به تيم اوراوا ردز ژاپن در مرحله يکچهارم پايانی بپيوندد.


اوراوا ردز سال گذشته قهرمان شد و از انجام بازی در اين دور گروهی معاف بود. سپاهان سال گذشته به مقام دوم رسيده بود.


سپاهان که راهيابی اش به مرحله بعدی مستلزم پيروزی بر الاتحاد سوريه و سپس جبران شکست دو بر صفراز کورفچی در آ زادی تهران در بازی آخر بود، در نيمه دوم با گل هادی عقيلی از ميزبان سوری پيش افتاد اما دو گل پياپی توسط جوناتان پرز و خسوس گومز، دو بازيکن ونزوئلايی تيم الاتحاد، در فاصله چهار دقيقه نسبت به هم، پيروزی را از آن سوريها کرد.


روی گل عقيلی در دقيقه ۴۷ بازيکنان الاتحاد به رای داور کنار اعتراض داشتند که توپ دفع شده توسط مدافع آنان از خط دروازه نگذشته است و سپاهانی ها نيز دو گل ديگر را، که همان کمک داور آفسايد گرفته بود، به سالم بودن آن ها اعتقاد داشتند.


با ضربه عبدالوهاب ابوالهيل، که به تير عمودی خورد، سپاهان می توانست گل دوم خود را بزند. اما وقتی توپ بازگشته را محمد سيد صالحی درون گل فرستاد، داور کنار آفسايد گرفت.


برای سپاهان که در طول بازی بر ميزبان برتری داشت، نتيجه در پايان بازی منصفانه نبود.


XS
SM
MD
LG