لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۱۰

پيروزی ايران بر هنگ کنگ


تیم امید توانست هنگ گنک را از پیش رو بردارد
تیم امید توانست هنگ گنک را از پیش رو بردارد

تيم ملی فوتبال اميد ايران در دومين مسابقه اش برای دفاع از عنوان قهرمانی بازی های آسيايی، به پيروزی دو بر يک بر تيم هنگ کنگ دست يافت .


اميدها در برابر هنگ کنگ همچنان بی برنامه و در دستيابی به دروازه حريف ناتوان نشان دادند .
تيم ملی اميد در نخستين بازی خود با تيم ضعيف مالديو نيز نتوانسته بود انتظارات را بر اورده کند و در دومين مسابقه همچنان با آشفتگی و بی برنامگی مواجه بود.


در ابتدای مسابقه تيم اميد با ظاهری تهاجمی در برابر بازی دفاعی و متکی بر ضد حمله تيم هنگ کنگ ظاهر شد. اما تا دقيقه چهلم مسابقه نگران يک نتيجه شگفت انگيز بود.



در دقيقه هشتم مسابقه بازيکنان ريز اندام هنگ کنگی در پی يک ضد حمله و با سود بردن از اشتباه شيث رضايی و ضربه کئوک چام يک بر صفرپيش افتادند تا شرايطی نامطلوب را برای حريف قدر خود رقم بزند.


ضربه تکان دهنده


در حالی که مشت ها به در بسته کوبيده می شد و مهاجمان نمی توانستند از سد مدافعان پر تعداد حريف عبور کنند ، مازيار زارع، بازيکن شمالی به اتکای ضربه های از راه دورش بار ديگر منجی تيم ايران شد .
نيمه اول مسابقه با حساب يک بر يک تمام شد.



در نيمه دوم تيم ملی اميد نتوانست با باز کردن بازی به گوش ها و حرکت منطقی در فضا های موجود در بين مدافعان پر تعداد حريف، به دروازه هنگ کنگ راه باز کند .


حملات همچنان احساسی می نمود و چشم های نگران به دنبال يک حادثه به سود تيم کشورمان بود که اين حادثه رخ داد .


يک حادثه ... و گل پيروزی


در دقيقه ۶۴ آرش برهانی، يکی ازسه بازيکن مجاز کمکی از تيم بزرکسالان، بعد از هدر دادن فرصتهای پر تعداد، سرانجام خود يک پنالتی ساخت. برهانی ضربه پنالتی را به گل پيروزی ميلی متری بر حريف تبديل کرد .


تعويض های تيم اميد و آوردن بازيکنانی چون عادل کج کلاه و احسان خرسندی نتوانست بر گل های ايران بيفزايد .
با اين حال با پيروزی دو بريک تيم هند بر تيم مالديو ، مسابقه آخر تيم ايران با هند، دربعد از ظهر چهار شنبه جنبه کاملا جدی پيدا کرد .
در پی دو بازی ضعيف ملی پوشان اميد، برای راهيابی حتمی از گروه، ايران نبايد بازی را به تيم دونده و سخت کوش هند ببازد . هند چهار امتياز دارد و مالديو با شکست از هند از دور مسابقه ها خارج شد .


تيم ايران: حسن رودباريان، شيث رضايی، جلال حسينی، جلال اکبری، محسن ارزانی، بهشاد ياورزاده (از دقيقه ۷۰ عادل کلاه کج)، خسرو حيدری (از دقيقه ۸۳ احسان خرسندی)، مازيار زارع، محمد نوری، مهرداد اولادی و آرش برهانی.
سرمربی: رودريگز سيموئز از برزيل


XS
SM
MD
LG