لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۵۴

تصادف وانت صورتی، تبلیغ جیپ و تحقق وعده ریکی مارتین


ریکی مارتین
ریکی مارتین

تک‌آهنگ‌های «چارلی ایکس‌سی‌ایکس» با همخوانی ریتا اورا و «ایمجین دراگونز» و نیز آلبوم تازه ریکی مارتین هنرمند محبوب پورتوریکویی منتخبی از تازه‌های بازار بریتانیا در این هفته است که در این قسمت از برنامه موسیقی امروز معرفی می‌شوند.

بردیا افشین، چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳: تازه‌های بازار موسیقی بریتانیا
please wait

No media source currently available

0:00 0:09:40 0:00
لینک مستقیم

انجامش می‌دهیم (Doing It)

​خواننده و آهنگساز انگلیسی شارلوت ایچیسون که تحت نام هنری چارلی ایکس‌سی‌ایکس فعالیت می‌کند، تاکنون ترانه‌هایی برای هنرمندانی معروف چون ایگی ازالیا، گون استفانی، هیلاری داف و بریتنی اسپیرز ساخته است.

چارلی ایکس‌سی‌ایکس و ریتا اورا
چارلی ایکس‌سی‌ایکس و ریتا اورا

او که فرزند پدری اسکاتلندی و مادری هندی اهل اوگانداست، از هشت سالگی آواز می‌خواند و آهنگ می‌ساخت. یکی از ترانه‌های او به نام «عاشقش هستم» با اجرای زوج هنری سوئدی آیکونا پاپ در سال ۲۰۱۲ به موفقیت جهانی رسید. آلبوم «عشق راستین» او با فیلمی به همین نام به کارگردانی کوئنتین تارانتینو مشهور شد، اما به موفقیت تجاری چندانی دست پیدا نکرد.

ترانه تازه چارلی «انجامش می‌دهیم» (Doing It) به تازگی منتشر شده و ریتا اورا خواننده انگلیسی آلبانیایی‌تبار او را همراهی کرده است که ترانه‌های «داغ همین الآن»، «روحت شاد» و «ما چطور پارتی می‌کنیم» با اجرای او در سال ۲۰۱۲ به صدر جدول پرفروشترین‌های بریتانیا دست پیدا کرد.

به گفته چارلی ایکس‌سی‌ایکس، او و ريتا اورا در حین فيلم‌برداری نماهنگ دچار سانحه‌ای خطرناک شدند. چارلی در مصاحبه با مجله مترو گفته بود «این وانت باربی کم مانده بود ما را بکشد.» ظاهراً خودروی صورتی رنگی که چارلی و ریتا در نماهنگ می‌رانند دچار سانحه شده، اما سرنشینان آسیب جدی ندیده‌اند.

زندگیم را شرط می‌بندم (I Bet My Life)​

ایمجین دراگونز - زندگیم را شرط می‌بندم
ایمجین دراگونز - زندگیم را شرط می‌بندم

ترانه «زندگیم را شرط می‌بندم» کاری از گروه آمریکایی راک آلترناتیو «ایمجین دراگونز» که پاییز گذشته منتشر شد، این هفته به بازار موسیقی بریتانیا راه پیدا کرده است. این اثر برای تبلیغ جدید خودروی «جیپ»و نوشابه گازدار «اسپرایت» به کار رفته است. خواننده گروه دان رینولدز درباره این آهنگ گفته که موضوع آن رابطه دشوار او با والدینش است و اینکه چگونه این رابطه با وجود ناملایمات محکم و استوار می‌ماند.

​گروه ایمجین دراگونز شش سال پیش در لاس وگاس تأسیس شد و با ترانه‌های «وقتش است» و «رادیواکتیو» به شهرت رسید و در سال ۲۰۱۳ صاحب جایزه گرمی بهترین اجرای سبک راک سال شد.

به آنهایی که می‌خواهند گوش بدهند (A Quien Quiera Escuchar)

خواننده مشهور پاپ لاتین ریکی مارتین این هفته دهمین آلبوم استودیویی خود را عرضه کرده است، با نام «به آنهایی که می‌خواهند گوش بدهند» که مارتین مژده انتشار آن را حدود دو ماه پیش با فیلمی کوتاه در شبکه‌های اجتماعی داده بود. در ویدیویی دیگر او نام ترانه‌ها را جلوی دوربین روی کاغذ نوشت و به این ترتیب برای هوادارانش فاش کرد. «بدرود» (Adiós) تک‌ترانه اصلی این آلبوم است که پاییز گذشته منتشر شد و در سه نسخه انگلیسی، اسپانیایی و انگلیسی - فرانسوی عرضه شده است.

هنرمند ۴۳ ساله بیش از دو دهه پیش با آلبومی همنام خود موفقيت هنريش را در کشورهای آمريکای جنوبی آغاز کرد، تا سال ۱۹۹۸ که ترانه Livin' La Vida Loca (زیستن زندگی دیوانه‌وار) تبديل به سرود هميشگی ميهمانی‌های شبانه سراسر دنيا شد. آلبوم‌های پیشین ريکی مارتين تا امروز بيش از ۵۵ ميليون بار به فروش رفته است.

XS
SM
MD
LG