لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۱:۲۰

پلیس امنیت تهران «فشن شو»ی برند آمریکایی را تعطیل کرد


قرار بوده این فشن شو در دپارتمان استور روشا برگزار شود
قرار بوده این فشن شو در دپارتمان استور روشا برگزار شود

پلیس امنیت تهران چهارشنبه شب، ۹ تیرماه، از برگزاری یک فشن شو برای یک برند آمریکایی در یکی از مراکز تجاری شمال شهر تهران ممانعت کرد.

آ‌ن‌ طور که خبرگزاری تسنیم گزارش داده است، برند لی‌وایز (Levis) قرار بود به مناسبت افتتاح شعبه‌ای در تهران با حضور مدل‌های ایرانی یک فشن‌شو برگزار کند و لباس‌های خود را به نمایش بگذارد.

اما، خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم می‌گوید، که پلیس امنیت تهران در آخرین دقیقه خود را به این مرکز تجاری رسانده و مانع از برگزاری آن شده است.

گفته می‌شود ۱۵۰ نفر برای تماشای این فشن شوی زنده به مرکز تجاری روشا در خیابان فرمانیه رفته بودند.

به دنبال حضور پلیس امنیت، برگزارکنندگان این مراسم علت لغو آن را نقص فنی اعلام کرده و از جمعیت خواسته‌اند تا محل مراسم را «هر چه سریع‌تر» ترک کنند.

قرار بود فشن‌شوی برند لی‌وایز ساعت ده شب نهم تیرماه برگزار شود.

مجتمع تجاری روشا نخستین «دپارتمان استور» در تهران است و تولیدات بیش از صد برند مطرح جهان در حوزه‌های بهداشتی و آرایشی، زیورآلات، کیف و کفش و پوشاک را عرضه می‌کند. دیور، سوآروفسکی و لانکوم از جمله برندهایی هستند که در دپارتمان استور روشا به فروش می‌رسند.

در آذرماه سال ۹۴، قائم مقام شهرداری منطقه یک تهران گفته بود که این مجتمع پرونده تخلف دارد و این پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع داده شده است. علت این ارجاع، نصب پله اضطراری در کنار این مجتمع عنوان شده بود.

لی‌وایز از معدود برندهای مطرح آمریکایی است که پس از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها توانسته وارد بازار پوشاک ایران شود.

پیشتر گفته شده بود که با لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران چندین برند مطرح نظیر گوچی در ایران شعبه افتتاح کرده‌اند.

برگزاری فشن شو در ایران امری غیرقانونی نیست و پیشتر چندین فشن‌شو منطبق با موازین اسلامی به‌ویژه در تهران برگزار شده‌اند.

XS
SM
MD
LG