لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۴۵

کی‌روش «در حال مذاکره برای تمدید قراردادش با ایران است»


کارلوس کی‌روش، سرمربی فوتبال
کارلوس کی‌روش، سرمربی فوتبال

گزارش‌ها حاکی است کارلوس کی‌روش که پیش از این از قصد خود برای کناره‌گیری از سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران سخن گفته بود هم‌اکنون در ایران بسر می‌برد تا با رئیس فدراسیون ایران برای ادامه فعالیتش به توافق برسد.

خبرگزاری فارس روز سه‌شنبه ۳۱ تیر نوشت که وی اکنون سرگرم انجام مذاکره برای ادامه کارش حداقل تا سال ۲۰۱۸ است.

کارلوس کی‌روش هم‌چنین در مصاحبه‌ای با «تهران تایمز» با ذکر این‌که «باید در مورد جزئیات قرارداد صحبت کنیم» گفت که «دوست دارم سرمربی ایران باقی بمانم.»

وی در ادامه گفت که «ایرانیان همیشه در قلب من هستند و علاقه دارم به کارم ادامه بدهم اما قرارداد هنور نهایی نشده‌است.»

به نوشته «تهران تایمز» این قرارداد قرار است در اول ماه اوت نهایی شود.

پس از پایان بازی تیم‌های فوتبال ایران و بوسنی در مرحله گروهی مسابقه‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ و حذف دو کشور از گردونه جام جهانی، کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران و اعضای کادر فنی در رختکن خداحافظی کرد و گفت که احتمال ادامه مربی‌گری‌اش در ایران کم است.

حال در صورت امضای قرارداد جدید توسط کارلوس کی‌روش، وی عهده‌دار هدایت تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیای سال ۲۰۱۵ در ماه ژانویه در استرالیا خواهد بود.

خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه با انعکاس خبر احتمال تمدید قرارداد کی‌روش در ایران نوشت: «گمان می‌رود مسائل مالی بخشی از علتی بود که باعث شد به کی‌روش قرارداد تازه‌ای پیشنهاد نشود هر چند که ایران به علت رقابت در جام جهانی برزیل مبلغ هشت میلیون دلار دریافت کرده‌است.»

پیش از این، فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده‌بود که «کی‌روش را می‌خواهیم، ولی با همان مبلغ.»

کی‌روش، ۶۱ سال دارد و در سال ۲۰۱۱ سکان هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت؛ او سرمربی سابق تیم‌های رئال مادرید، پرتغال و آفریقای جنوبی است.

XS
SM
MD
LG