لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۳۶

وزیر ورزش ایران: تمدید قرارداد کی‌روش مشروط است


وزیر ورزش و جوانان ایران درباره احتمال تمدید قرار داد و ادامه کار کارلوس کی‌روش گفت که مخالفتی با تمدید قرار داد کیروش نداریم اما تمدید قرار داد مشروط است و آقای کیروش باید به تعهداتی پایبند باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود گودرزی در حاشیه نشست روز چهارشنبه هیات دولت گفت که با آقای کی‌روش گفت و گو می کنیم ومخالفتی هم با تمدید قرار او نداریم اما این تمدید قرارداد مشروط است.

پیش از این مناف هاشمی معاون مالی وزارت ورزش با رد بهانه فدراسیون فوتبال برای تمدید نکردن قرارداد سرمربی تیم ملی گفت که بعید می‌دانم فدراسیون مشکل مالی داشته باشد و دلیل آن‌ را بعد از جام جهانی خواهم گفت.

به گفته آقای هاشمی، تصمیم گیری درباره کارلوس کی‌روش تنها بر عهده فدراسیون است. اگر به این نتیجه برسد که سرمربی کنونی تیم ملی را نگه دارد، وزارت ورزش نیز از فدراسیون حمایت می کند.

درهمین حال وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه فدراسیون فوتبال اعلام کرده وزارت ورزش باید درباره تمدید قرارداد کارلوس کیروش تصمیم‌گیری کند، گفت: فدراسیون خودش باید در این رابطه تصمیم‌گیری کند.

آقای گودرزی در عین حال گفت که باید درباره مبالغ پیشنهاد شده و یا سایر موارد با کی‌روش مذاکره کرد. همچنین باید قول و قرارها رعایت شود.

به گفته آقای گودرزی با حفظ رعایت یک اصول و چارچوب‌هایی که در آن منافع ورزش ما تامین شود، مخالفتی با تمدید قرارداد کی‌روش وجود ندارد اما همانطور که گفتم این موافقت مشروط است.

وزیر ورزش و جوانان ایران ادامه داد که آقای کی‌روش باید تعهداتی را رعایت کند چون در کشورمان باید به یکسری اصول احترام گذشته شود.

کارلوش کی‌روش پیشتر گفته بود که مسولان ورزش ایران پیش از جام جهانی تمایل چندانی برای تمدید قرار داد او نداشتند.

او گفته بود چنانچه به ایران برگردد حقایقی را درباره مسولانی که بر سر راه او سنگ اندازی می کردند بیان خواهد کرد.

بسیاری از مربیان و برخی کارشناسان فوتبال در ایران معتقد بودند که هر چند کارنامه آقای کی‌روش درخشان است و او مربی تواتمندی است، اما در مدت حضور خود در ایران تعامل مثبت و سازنده ای با بدنه فوتبال ایران برقرار نکرده است.

XS
SM
MD
LG