لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۷:۲۱

فيلم کوتاه منتشر نشده ای از مريلين مونرو کشف شد


صحنه ای از فیلم «بعضی ها داغشو دوست دارند» که فیلم تازه کشف شده پشت صحنه این اثر سینمایی است.
صحنه ای از فیلم «بعضی ها داغشو دوست دارند» که فیلم تازه کشف شده پشت صحنه این اثر سینمایی است.

فيلم کوتاهی که مريلين مونرو ستاره فقيد هاليوود را پشت صحنه فيلم «بعضی ها داغش را دوست دارند»، ساخته بيلی وايلدر در سال ۱۹۵۹ نشان می دهد، در استراليا کشف شد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه اين فيلم هشت ميليمتری دو دقيقه و سی ثانيه ای که مريلين مونرو، جک لمون و تونی کورتيس بازيگران «بعضی ها داغش را دوست دارند» را در حين فيلمبرداری فيلم در ساحل دريای سن ديگوی ايالات متحده نشان می دهد، توسط يک افسر نيروی دريايی آمريکا فيلمبرداری شده است.


اين فيلم در جعبه اصلی آن يافت شده است. جعبه فيلم را دختر افسر نيروی دريايی، همراه با وسايل شخصی پدرش با خود به استراليا برده بود.


اين فيلم کوتاه، مريلين مونرو را در حال برداشت صحنه ای همراه با تونی کورتيس نشان می دهد.


«بعضی ها داغش را دوست دارند» از فيلم های معروف بيلی وايلدر است که در آن جک لمون و تونی کورتيس نقش دو نوازنده بيکار را ايفا می کنند که بر حسب اتفاق شاهد قتل عامی در روز والنتاين می شوند. به همين خاطر به ميامی گريخته و لباس زنانه می پوشند و به ميان گروه نوازندگان دختر می روند.


مريلين مونرو در اين فيلم شاد نقش يک خواننده زن را دارد که دو بازيگر اصلی فيلم که هر دو به زن مبدل شده اند؛ عاشق او می شوند.


مونرو در اين فيلم ترانه معروف خود به نام I wanna be loved by you اجرا کرد. بيلی وايلدر در همان سال برای «بعضی ها داغش را دوست دارند» نامزد دريافت اسکار شد.


ضبط فيلم يافت شده در استراليا در باره پشت صحنه اين فيلم، به آخر اين ماه موکول گرديده و گفته می شود مبلغی حدود ۱۶ تا ۲۵ هزار دلار آمريکا خرج بر خواهد داشت.


چارلز لسکی، از موسسه مزايده ای لسکی در اين باره می گويد: «خاطرات مربوط به مريلين مونرو هميشه طرفدار داشته است اما خيلی کم آن ها را می بينيم.»


بر اساس گزارش اين موسسه مزايده ای مورد مشابه ديگر در اين زمينه انتشار فيلم آماتوری از پشت صحنه «ناجورها»، ساخته جان هيوستون در سال ۱۹۶۱ و با بازی کلارک گيبل و مريلين مونرو و مونتگمری کليف بود که در ايالات متحده به قيمت شصت هزار دلار آمريکا فروخته شد.


چند ماه پيش نيز خبری منتشر شد که بر پايه آن فردی ناشناس فيلمی از سکس دهانی مريلين مونرو را در يک حراج به مبلغی بيش از يک ميليون دلار خريد تا مانع از توزيع فيلم شود.


XS
SM
MD
LG