لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۵:۴۶

امتیازهای دربی ۸۰ به حساب پرسپولیس واریز شد


در هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران، هشتادمین شهرآورد فوتبال تهران بین پرسپولیس و استقلال برگزار شد و سرخپوشان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند.

در دقیقه ۶۴ امیر حسین صادقی به دلیل خطا روی طارمی کارت زرد گرفت. ضربه کاشته را هادی نوروزی زد، توپ روی سر علی علیپور رسید تا گل پرسپولیس را به ثمر برساند.

در ادامه بازی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا در مسابقه‌ای که تاثیری در تعیین تیم قهرمان لیگ برتر یا توزیع سهمیه‌های لیگ قهرمانان نداشت، شاگردان برانکو ایوانکوویچ به برتری برسند.

سرخپوشان با وجودی که از حیث آمار و نتیجه‌گیری در بدترین دوران تاریخی خود قرار دارند، با این حال در هر دو بازی رفت و برگشت از کمند رقیب سنتی خود گذشتند. در بازی رفت، حمید درخشان سرمربی این تیم بود.

وحید طالب لو، امیر حسین صادقی،حنیف عمران زاده، محمدرضا خرسندنیا، میلاد فخرالدینی، هرایر مگویان، امید ابراهیمی، جاسم کرار،خسرو حیدری (دقیقه ۷۳ یعقوب کریمی)، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی (دقیقه ۴۶ بهنام برزای) برای استقلال به میدان رفتند.

در ترکیب پرسپولیس هم سوشا مکانی، حمیدرضا علی‌عسگر، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، محمد نوری، مهدی طارمی ( رضا خالقی فر)، هادی نوروزی (میلاد کمندانی)، امید عالیشاه و علی علیپور (محسن بنگر) بازی کردند.

ایوانکوویچ پس از برتری تیمش در نشست خبری ضمن تجلیل از هواداران پرسپولیس گفت: به شکل استثنایی خوشحال و راضی هستم. زیرا به زیباترین وجه توانستیم فصل را به پایان برسانیم. این پیروزی بر حریف سنتی یک مرهمی بود برای فصلی پرنوسان که پشت سر گذاشتیم.

جواد زرینچه مربی استقلال هم به جای امیر قلعه‌نویی در نشست خبری حاضر شد و گفت: اگر در نیمه اول پنالتی ما گرفته می‌شد جریان بازی فرق می‌کرد. ما باختیم و من از هواداران عذرخواهی می‌کنم. علیرغم همه تلاش‌ها نتوانستیم به آنچه می‌خواستیم برسیم و شرمنده آنها شدیم.

XS
SM
MD
LG