لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۲۷

حمايت بی سابقه رهبر ايران از احمدی نژاد؛ نظر شما؟


رهبر جمهوری اسلامی در حمايتی بی سابقه از دولت نهم از محمود احمدی نژاد و کابينه وی خواست «مثل کسی که پنج سال ديگر بناست کار بکند، کار بکنيد.»

حمايت آيت الله علی خامنه ای طی ديدار هيات دولت با وی به مناسبت هفته دولت در سال پايانی رياست جمهوری احمدی نژاد صورت گرفت، اما انتشار اين بخش از سخنان رهبر جمهوری اسلامی با تاخيری يک روزه در سايت رسمی وی و خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، قرار گرفت.

آقای خامنه ای در بخشی از اين ديدار با اشاره به اينکه دولت نهم در سال پايانی عمر قانونی خود قرار گرفته، خطاب به احمدی نژاد و اعضای دولت نهم گفت: «در اين سال آخر با روحيه سال اول کار کنيد. البته احساس می کنم همين جور است؛ اما در عين حال تأکيد می کنم. فکر نکنيد که امسال، سال آخر دولت است؛ نه. مثل کسی که پنج سال ديگر بناست کار بکند، کار بکنيد؛ يعنی تصور کنيد که اين يک سال به اضافه‏ چهار سال ديگر در يد مديريت شماست. با اين ديد نگاه کنيد و کار کنيد و برنامه‏ريزی کنيد و اقدام کنيد.»

رهبر ایران همچنين زدودن افکار غربگرا و سکولار از بدنه دولت را از بزرگترين خدمات دولت نهم برشمرد.

حمايت بی سابقه رهبر جمهوری اسلامی در حالی صورت می گيرد که احمدی نژاد و دولت وی در هفته های اخير مورد انتقاد شديد حاميان سابق خود در گروه ها و احزاب محافظه کار نيز قرار گرفته است.

شما در خصوص حمايت بی سابقه آيت الله خامنه ای از دولت نهم و محمود احمدی نژاد چه فکر می کنيد و به نظر شما چه دلايلی در پشت اين حمايت ها وجود دارد؟

دیدگاه شخصی خود را در ستون سمت چپ بنویسید و آن را با دیگر شهروندان به اشتراک بگذارید.

XS
SM
MD
LG