لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۳۴

پوشش زنده شصت و هفتمین اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل

شصت و هفتمین اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، از روز سه‌شنبه چهارم مهرماه ۱۳۹۱، ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۲ در مقر اصلی سازمان ملل در نیویورک آغاز به‌کار کرد. رادیو فردا در دو روز نست این نشت، تلاش کرد که مهم‌ترین بخش‌های آن را به طور لحظه به لحظه پوشش دهد.

۲۱:۴۷ ۵.۷.۱۳۹۱
نخست وزیر بریتانیا در بخش پایانی اظهاراتش خاطرنشان کرد: «بیایید حکومت‌ها را نه با گرایش مذهبیشان، که با اقداماتشان محک بزنیم.»
۲۱:۴۶ ۵.۷.۱۳۹۱
نخست وزیر بریتانیا در ادامه اظهاراتش تصریح کرد که ما باید در عین احترام به نتیجه انتخابات، به جامعه مدنی نیز احترام بگذاریم. وی افزود که باید اسلامگرایانی را که در این کشورها قدرت گرفته‌اند، از طریق اقداماتشان ارزیابی کنیم و همچنین بر تساوی حقوق زن و مرد تأکید کرد.
۲۱:۴۲ ۵.۷.۱۳۹۱
دیوید کامرون بر نقض حقوق بشر در ایران اشاره کرد و افزود که در این شرایط، اعمال فشارها بر جمهوری اسلامی ادامه خواهد داشت.
۲۱:۳۸ ۵.۷.۱۳۹۱
دیوید کامرون ضمن انتقاد شدید از حکومت سوریه، ایران را متهم کرد که از «سرکوب مردم» این کشور توسط حکومت بشار اسد، حمایت می‌کند.
۲۱:۳۶ ۵.۷.۱۳۹۱
آقای کامرون گفت برخی می‌گویند که برکنار شدن دیکتاتورها راه را برای افراط‌گرایان باز کرده است و نه امنیت که تروریسم را به همراه آورده است. وی در رد این اظهارات گفت، نه تنها دیکتاتورهای پیشین جهان عرب حقوق مردم خود را پایمال می‌کردند، بلکه از تروریسم حمایت می‌کردند و برای منطقه و جهان خطرناک بودند. وی تغییرات صورت گرفته را صحیح خواند و افزود که اطمینان دارد که این تغییرات نتیجه مثبتی به همراه خواهد آورد.
۲۱:۳۳ ۵.۷.۱۳۹۱
نخست وزیر بریتانیا بر حمایت از جنبش‌های شکل گرفته در جهان عرب تأکید کرد و ضمن انتقاد از کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی، به پیشرفت‌های صورت گرفته در این کشور پس از سقوط معمر قذافی اشاره کرد.
۲۱:۳۱ ۵.۷.۱۳۹۱
دیوید کامرون با تقدیر از بهار عربی، اظهارات برخی را که به گفته وی فکر می‌کنند بهار عربی در حال تغییر شکل به «خزان عربی» است، رد کرد.
۲۱:۲۷ ۵.۷.۱۳۹۱
پس از ایراد سخنرانی رئیس جمهور مکزیک، دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا، سخنرانی خود را آغاز کرد.
۲۰:۳۷ ۵.۷.۱۳۹۱
محمد مرسی در پایان اظهاراتش گفت که مصر امروزی از هیچ تلاشی برای برقرار عدالت اجتماعی و امنیت در تمامی کشورها مضایقه نخواهد کرد و افزود که صلح تنها زمانی در جهان برقرار خواهد شد که تمامی ما بپذیریم که با هم برابریم و به یکدیگر احترام بگذاریم.
۲۰:۳۲ ۵.۷.۱۳۹۱
رئیس جمهور مصر در ادامه سخنانش با اشاره به بحران اقتصادی جهانی اعلام کرد که جهان نیازمند حکمرانان اقتصادی جدیدی است.

بیشتر

XS
SM
MD
LG