لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۷:۵۲

لحظه به لحظه با دومین روز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان

در ادامه رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان، مسابقات کشتی فرنگی وارد دومین روز خود می‌شود. رادیوفردا می‌کوشد تا مهم‌ترین رخدادهای این دوره از رقابت‌ها را از بوداپست پوشش دهد. همراه این گزارش لحظه به لحظه از وب سایت رادیو فردا باشید.

۲۲:۴۵ ۳۰.۶.۱۳۹۲
طالب نعمت‌پور از ایران با برتری 5-3 مقابل سامان طهماسبی که او هم ایرانی است و برای جمهوری آذربایجان کشتی می‌گیرد، قهرمان کشتی فرنگی جهان شد.
طالب در این مسابقه دو بار فن فیتو را اجرا کرد و در طرف مقابل، سامان یک بار فن سالتو بارانداز را به اجرا درآورد. سرمربی و کمک مربیان آذربایجان هم ایرانی هستند.
۲۲:۰۶ ۳۰.۶.۱۳۹۲
مهدی علیاری با غلبه بر رقیب قزاقستانی، تا لحظاتی دیگر برای کسب مدال برنز 96 کیلوگرم مقابل بالاژ کیس از مجارستان قرار می‌گیرد. بالاژ کیس در مسابقات جهانی 2009 دانمارک به مدال طلا دست یافت و در همان مسابقات بر امیر علی اکبری غلبه کرد.
۱۹:۵۳ ۳۰.۶.۱۳۹۲
با توجه به راهیابی آرتور الکسانیان از ارمنستان به فینال 96 کیلوگرم، مهدی علیاری از ایران به جدول بازنده‌ها راه یافت. او در این گروه توانست ولادیسلاو متودیف از بلغارستان را شکست دهد و حالا باید با حریف قزاقستانی روبرو شود تا در صورت کسب برتری، برای تصاحب مدال برنز به مصاف بالاژ کیس از مجارستان برود.
۱۹:۵۰ ۳۰.۶.۱۳۹۲
فینال تمام ایرانی در ۸۴ کیلوگرم! سامان طهماسبی عضو پیشین تیم ملی ایران از جمهوری آذربایجان، پا به فینال مسابقات جهانی گذاشت تا با طالب‌ نعمت‌پور برای کسب مدال طلا مبارزه کند.
سامان دارنده دو مدال برنز جهان برای ایران است. او در نیمه نهایی به راحتی مقابل تیمو آنترو کالیو از فنلاند به پیروزی رسید.
۱۹:۳۷ ۳۰.۶.۱۳۹۲
طالب نعمت‌پور به فینال رسید. نماینده 84 کیلوگرم ایران موفق شد دامیان یانیکوفسکی از لهستان را شکست دهد و راهی مسابقه نهایی شود.
۱۹:۲۲ ۳۰.۶.۱۳۹۲
ایوو سرافیموف آنگلوف از بلغارستان و ایوان کویلاکوف از روسیه، به فینال 60 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافتند.
با توجه به ناکامی نماینده ژاپن در رسیدن به فینال، محمد نوربخش هم از دور مسابقات خارج شد.
۱۹:۰۹ ۳۰.۶.۱۳۹۲
طالب نعمت‌پور موفق شد نورسلطان تورسینوف از قزاقستان را هم با برتری کامل شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود. او برای رسیدن به فینال باید از سد دامیان یانیکوفسکی از لهستان بگذرد. نعمت‌پور در مسابقات جهانی 2010 روسیه هم از بخت‌های اصلی کسب مدال بود اما به خاطر کشتی نگرفتن با حریف اسراییلی از دور مسابقات حذف شد.
سامان طهماسبی از آذربایجان هم با غلبه بر نماینده گرجستان، پا به دور نیمه نهایی گذشت. اگر طهماسبی و نعمت‌پور هر دو در نیمه نهایی پیروز شوند، ملی‌پوشان فعلی و پیشین تیم ملی ایران، فینال را با هم برگزار خواهند کرد!
۱۸:۵۸ ۳۰.۶.۱۳۹۲
سامان طهماسبی عضو ایرانی تیم جمهوری آذربایجان در 84 کیلوگرم موفق شد ویکتور لورینچ از مجارستان را شکست دهد. طالب نعمت‌پور از ایران هم باید در همین وزن با رقیب قزاقستانی‌اش کشتی بگیرد.
۱۸:۳۳ ۳۰.۶.۱۳۹۲
طالب نعمت‌پور موفق شد دومین پیروزی خود را کسب کند. او در برابر جاوید حمزه‌تووا از بلاروس در همان وقت نخست به برتری کامل رسید. نعمت‌پور برای راهیابی به نیمه نهایی باید از سد برنده دیدار قزاقستان و چین عبور کند.
۱۷:۴۲ ۳۰.۶.۱۳۹۲
سامان طهماسبی فرنگی‌کار ایرانی تیم ملی جمهوری آذربایجان در وزن 84 کیلوگرم، در اولین کشتی مقابل اوژن پونومارچیوک از آلمان به برتری 4-0 رسید. تماشاگران ایرانی حاضر در سالن لاسلو پاپ، طهماسبی را هم مانند نمایندگان ایران تشویق کردند.
در این وزن احتمال برخورد طالب نعمت‌پور از ایران با سامان طهماسبی تا قبل از فینال وجود ندارد.

بیشتر

XS
SM
MD
LG