لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۳۹

مخالفت تهران با نصب مجدد دوربین‌های آژانس در تأسیسات کرج


مخالفت تهران با نصب مجدد دوربین‌های آژانس در تأسیسات کرج
please wait

No media source currently available

0:00 0:04:14 0:00

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران می‌گوید نصب مجدد دوربین‌های نظارتی آژانس در تأسیسات کرج، منتفی است. این در حالی است که قدرت‌های جهانی- و حتی روسیه، مهم‌ترین متحد ایران- بر اهمیت وجود این دوربین‌ها، در روند احیای برجام تأکید دارند.  همزمان، آمریکا در واکنش به این موضع تهران، ایران را به کشاندن پرونده‌اش به شورای امنیت تهدید کرده است. از سوی دیگر، اسرائیل می‌گوید حالا شانس احیای برجام، به شدت کاهش یافته است. آیا دولت جدید ایران، واقعا بدنبال احیای برجام است، یا نابودی آن؟ گزارشی از نازآفرین میرزا خلیلی.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران می‌گوید نصب مجدد دوربین‌های نظارتی آژانس در تأسیسات کرج، منتفی است. این در حالی است که قدرت‌های جهانی- و حتی روسیه، مهم‌ترین متحد ایران- بر اهمیت وجود این دوربین‌ها، در روند احیای برجام تأکید دارند.
همزمان، آمریکا در واکنش به این موضع تهران، ایران را به کشاندن پرونده‌اش به شورای امنیت تهدید کرده است. از سوی دیگر، اسرائیل می‌گوید حالا شانس احیای برجام، به شدت کاهش یافته است. آیا دولت جدید ایران، واقعا بدنبال احیای برجام است، یا نابودی آن؟ گزارشی از نازآفرین میرزا خلیلی.
XS
SM
MD
LG