لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۳۱

جسد مجری ورزشی صدا و سیمای ایران در منزلش پیدا شد


نیما نهاوندیان مجری‌گری برنامه‌های «دورخیز»، «توپ طلایی» و «ورزش از نگاه دو» را در کارنامه خود دارد.
نیما نهاوندیان مجری‌گری برنامه‌های «دورخیز»، «توپ طلایی» و «ورزش از نگاه دو» را در کارنامه خود دارد.
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران می‌گوید: جسد نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، روز یکشنبه، سوم دی ماه، در منزلش کشف و برای تشخیص علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری های ایران، روز یکشنبه در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ماموران کلانتری ۱۳۷ شهرآرا و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ به منزل شخصی نیما نهاوندیان، در غرب تهران رفتند و ضمن انتقال جسد این مجری جوان به پزشکی قانونی، تحقیقات قضایی و پلیسی را در این زمینه آغاز کردند.

هنوز علت فوت نیما نهاوندیان مشخص نشده است اما یک «مقام آگاه» به خبرگزاری مهر گفته است که هیچ آثاری از قتل بر روی بدن وی مشاهده نشده است و آثاری از درگیری یا ورود به زور به منزل نیز وجود نداشته است.

نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون و گوینده رادیو، مجری‌گری برنامه‌های «دورخیز»، «توپ طلایی» و «ورزش از نگاه دو» را در کارنامه خود دارد. وی علاوه بر شبکه دو تلویزیون دولتی ایران، با شبکه جام جم و همچنین به عنوان گوینده با رادیو گلستان نیز همکاری می‌کرد.

به گفته پلیس تحقیقات همچنان در مورد علت فوت آقای نهاوندیان ادامه دارد، با این‌حال مجبتی سجادی، تهیه‌کننده برنامه «ورزش از نگاه دو» در خصوص علت فوت این گوینده به «باشگاه خبرگاران» گفته است: «متأسفانه شب گذشته نیما نهاوندیان در اثر برخورد با یک میز، خون‌ریزی مغزی می‌کند و به دلیل آن‌که به تنهایی در خانه حضور داشته و کمک‌رسانی با تأخیر صورت گرفته، بعد از کما رفتن و مرگ مغزی، فوت می‌کند.»

پوریا تابان، از دوستان نزدیک نیما نهاوندیان که با وی در اجرای برنامه «دورخیز» همراه بود، روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، گفت: «در حال حاضر هنوز علت مرگ نیما مشخص نشده است و تنها خواهشم این است که به شایعات دامن نزنند چرا که با این اتفاق به شخصیت یک هنرمند و شأن او لطمه می‌خورد.»

وی همچنین با بیان اینکه از زمان انتشار خبر فوت نیما نهاوندیان، تلفنش مدام زنگ خورده است، گلایه کرد: «آیا در این یک سال گذشته کسی از حال نیما خبر می‌گرفت؟ آیا تنها مرگ باعث محبوب شدن انسان‌ها می‌شود؟ این چه رفتاری است که با هنرمندان داریم؟ کاش طی این یک سال گذشته کسی تماس می‌گرفت و حال نیما را می‌پرسید.»

به گزارش ایسنا، آقای نهاوندیان در گفت‌وگویی درباره اجرایش گفته بود: «یک عده اجرایم را آبی و یک عده قرمز می‌بینند، ولی این‌ها مصداق هرکسی از ظن خود شد یار من است، چون من بی‌رنگ اجرا می‌کنم.»

وی همچنین در خصوص این‌که تا چه اندازه در اجراهایش سهم مخاطب را پرداخته است، گفته بود: «با صراحت می‌گویم که حتی تا آخر عمرم هم نمی‌توانم سهم مخاطب را بپردازم.»
XS
SM
MD
LG