لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۳:۴۹

زنی قربانی یک «آدمخوار» در ولز شد


مکانی که گفته می شود آدمخواری در آن صورت گرفته است
مکانی که گفته می شود آدمخواری در آن صورت گرفته است

پلیس ولز بریتانیا تحقیق در باره قتل زن جوانی را شروع کرده که گفته می‌شود قاتل قصد خوردن او را داشته‌است.

روزنامه بریتانیایی گاردین در گزارشی می‌نویسد صورت این زن ۲۲ ساله بر اثر گاز گرفتن آسیب شدیدی دیده‌است. این زن در یک ساختمان اسکان موقت افراد بی خانمان در ولز جنوبی ساکن بود.

بعضی از همسایه‌های این مرکز گفته‌اند که فرد مظنون به قتل که بدنبال شلیک با وسیله شوک‌دهنده توسط پلیس کشته شد، قصد داشته قربانی خود را بخورد.

پلیس ناحیه ولز تا به حال از اظهار نظر در باره این موضوع خودداری کرده‌است. با این حال یک منبع نزدیک به تحقیقات پلیس گفت بررسی احتمال آدمخواری یکی از زوایای تحقیقات در باره این قتل خواهد بود.

به نوشته روزنامه بریتانیایی اینیپندنت منابع محلی گفتند قاتل مردی ۳۴ ساله، به نام متیو ویلیامز است که پیشتر به اتهام حمله به یک زن، زندانی بوده و تازه آزاد شده‌است.

نگهبان این مرکز مسکونی بی‌خانمان‌ها و همسایه‌ها با تایید وقوع آدمخواری گفته‌اند قاتل بر خلاف مقررات و بدون اجازه مسئولان، زن مقتول را فریب داده و برای نوشیدن مشروب به اتاقش دعوت کرده بود. آنها روز پنج‌شنبه صبح پس از این که مرد از باز کردن در اتاقش خودداری کرد به پلیس خبر دادند.

مردم محل و مسئولان شهرداری روستاهای مجاور از شنیدن این خبر وحشت کرده‌اند. بیشتر ساکنان خانه‌های مجاور گفتند علی‌رغم اینکه ساختمان محل اسکان افراد بی‌خانمان است ولی معمولا دردسری بوجود نیامده‌است. برخی از آنها گفتند گاهی سروصدای دیروقت ساکنان هتل و کارتن‌خواب‌هایی که جای خوابی گیرشان نمی‌آمده و کنار ساختمان می‌خوابیدند آرامش محل را به هم می‌زده‌است.

به نوشته ایندیپندنت، پلیس استان گوئِنت در ناحیه ولز که قتل در آن اتفاق افتاده گفت که تحقیقات درباره استفاده از دستگاه شوک‌دهنده توسط ماموران پلیس به «کمیسیون مستقل شکایات از پلیس» سپره شده‌است.

سخنگوی پلیس استان گوئِنت به خبرنگاران گفت: «ساعت ۱٫۲۳ دقیقه بامداد روز پنج شنبه به پلیس گزارش رسید که مردی در این ساختمان به یک زن حمله کرده‌است. در هنگام ورود ماموران پلیس، زن و مرد هر دو در محل بودند.

پلیس از شوک‌دهنده برقی استفاده کرده و مرد را دستگیر کردند.» او اضافه کرد: «در همان زمان زن، مصدوم و مرده اعلام شد. مرد نیز پس از دستگیری واکنش جسمی نشان نمی‌داد. مسئولان فوریت‌های پزشکی حاضر در محل او را مرده اعلام کردند. پلیس در ارتباط با این قتل در جستجوی فرد دیگری نیست اما تحقیقات ادامه دارد.»

XS
SM
MD
LG