لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۱:۵۳

مدونا طلاق گرفت


مدونا خواننده افسانه ای موسيقی پاپ آمريکا، روز جمعه، در دادگاهی در لندن، رسما از گای ريچی فيلم ساز معروف بريتانيايی طلاق گرفت.


به گزارش خبرگزاری «آسوشيتدپرس» سرانجام بعد از حدود شش هفته، مراحل طلاق اين زوج مشهور پايان يافت واين دو قانونا از هم جدا شدند.



رسانه های بريتانيايی بدون ذکر منبع خود اعلام کردند، بيشتر ثروت مدونا که در حدود ۳۰۰ ميليون پوند ( ۴۴۵ ميليون دلار) تخمين زده می شود، در اختيار اين ستاره پاپ باقی خواهد ماند .


مطبوعات عصر لندن نوشتند: مدونا و گای ريچی هم چنين در مورد فرزندان خود به توافق رسيده اند.


دو کودک آنها يعنی روکو ۸ ساله و ديويد باندا ۳ ساله که در سال ۲۰۰۶ او را به فرزندی قبول کرد، بين دو کشور ايالات متحده و بريتانيا در رفت و آمد خواهند بود.


بيشتر ثروت مدونا که در حدود ۳۰۰ ميليون پوند ( ۴۴۵ ميليون دلار) تخمين زده می شود، در اختيار اين ستاره پاپ باقی خواهد ماند .

لوردس دختر مدونا از رابطه قبلی او با کارلوس لئون ( مربی شخصی اش )، که هم اکنون ۱۲ سال دارد نيز با مادرش در ايالات متحده زندگی می کند.


مدونا ستاره موسیقی پاپ و گای ريچی کارگردان فيلم هايی چون قاپ زنی ، قفل ، انبارو دو بشکه باروت، در دسامبر سال ۲۰۰۰ ( هشت سال پيش ) در کاخ اسکيبو در مناطق کوهستانی اسکاتلند ازدواج کردند.


به نوشته آسوشيتدپرس در سال های اخير شايع شده بود رابطه اين دو به خاطر پافشاری مدونا در پذيرفتن فرزندی از کشور مالاوی به سردی گرويده است.


مدونا و گای ريچی ماه گذشته بعد از آن که مدت ها شايعه طلاق آن ها بر سر زبان ها افتاده بود ، اعلام کردند قصد دارند از هم جدا شوند.


آن ها صاحب خانه هايی در لندن ، لس آنجلس و نيويورک و زمين بزرگی در ويلت شاير بریتانیا هستند .


مدونا لوييز ورونيکا سيکون معروف به مدونا در ۱۶ اوت ۱۹۵۸( حدود پنجاه سال پيش ) در بی سيتی ميشيگان در ايالات متحده آمريکا به دنيا آمد و خيلی زود در عالم موسيقی پاپ به شهرتی عالم گير رسيد.


آلبوم های موسيقی او هنوز هم جزو پرفروش ترين ها بوده و هم چنان خانم مدونا در سن ۵۰ سالگی در شهرت و ثروت غوطه می خورد.


XS
SM
MD
LG