لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۱۹

کریسمس با مهمانی سه هزار دلاری مایکل جکسن


اين خواننده آمريکايی که به رغم حواشی تمام نشدنی اش، هنوز برای برخی محبوب است، کريسمس در توکيو خواهد بود.
اين خواننده آمريکايی که به رغم حواشی تمام نشدنی اش، هنوز برای برخی محبوب است، کريسمس در توکيو خواهد بود.
پارتی کريسمس با بليط سه هزار و ۴۰۰ دلار! اگر می خواهيد کريسمس خود را با مايکل جکسن شريک باشيد، بشتابيد، توکيو منتظر شماست!

اين خواننده آمريکايی که به رغم حواشی تمام نشدنی اش، هنوز برای برخی محبوب است، کريسمس در توکيو خواهد بود و در آگهی های فروش بليط اين برنامه تاکيد شده که او در برنامه، ترانه ای اجرا نخواهد کرد؛ بلکه شايد چند کلمه ای خطاب به حاضران سخن براند.

اين پارتی با عنوان «پارتی کريسمس ويژه» برگزار خواهد شد و يک هزار و ۶۰۰ نفر، می توانند در آن حضور خواهند داشت.

بليط ويژه اين پارتی که سه هزار و ۴۰۰ دلار قيمت دارد نيز به هوادارن مايکل جکسن در توکيو اجازه می دهد تا در جايگاه ويژه و در کنار خواننده جنجالی از پارتی لذت ببرند چرا که او نيز در جايگاه ويژه حضور خواهد داشت. البته اين پول شامل نوشيدنی، غذا و عکس امضای شده مايکل جکسن نيز هست.

در اين پارتی گروههای مختلف موسيقی در کنار رقصنده ها بی شمار و خوانندگان سبک «گاسپل» برنامه اجرا خواهند کرد.

هر چند که برنامه گذاران اين پارتی عجيب و سوداگرانه از اظهارنظر درباره برنامه کم سابقه خود خودداری کرده اند، اما چون هميشه، جکسن از خشم رسانه های جهان در امان نمانده است.

روزنامه های بريتانيا، برپايی چنين برنامه ای را برای خواننده ترانه بشردوستانه We are the World ، يک سقوط پر سر و صدا توصيف کرده اند.

مايکل جکسن بعد از متهم شدن به سوءاستفاده جنسی از کودکان و برپایی جلسات دادگاهش که در ژوئن سال ۲۰۰۵ ميلادی به پايان رسيد، در انزوا زندگی کرده و در بحرين و ايرلند ديده شده است.

اما او همچنان هوداران متعصب و سرسختی دارد که او را می پرستند و تنها با القابی چون «پادشه موسيقی» و «شاهزاده پاپ» او را می نامند.
XS
SM
MD
LG