لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۱:۳۸

بازوبند کاپيتانی انگلستان بر بازوی جرارد


کاپيتان ۲۶ ساله ليورپول قبول دارد که رهبری تيم ملی انگلستان افتخار بزرگی برای او به حساب می آيد.
کاپيتان ۲۶ ساله ليورپول قبول دارد که رهبری تيم ملی انگلستان افتخار بزرگی برای او به حساب می آيد.

با غيبت جان تری، کاپيتان ملی پوش تيم چلسی، استيون جرارد کاپيتان جوان تيم ليورپول، بهترين فرصت را برای رهبری تيم ملی انگلستان در داخل زمين در اختيار دارد.


تيم ملی انگلستان روز چهارشنبه، هفتم جولای، يک بازی دوستانه با اسپانيا انجام می دهد و جرارد اين افتخار بستن بازوبند کاپيتانی را بعد از سه سال بدست می آورد .


کاپيتان ۲۶ ساله ليورپول قبول دارد که رهبری تيم ملی انگلستان افتخار بزرگی برای او به حساب می آيد. او می گوید: « اين رويداد بسيار بزرگی برای من است. قرار گرفتن در اول صف و رهبری بازيکنان در اين نبرد واقعا افتخار بزرگی است . »


جرارد که قرار است روز چهارشنبه در برابر هم تيمی خود ژابی آلونسو قرار بگيرد گفت که برای او کار سختی است.


او گفت: « بازی کردن مقابل ژابی آن هم در يک بازی رقابتی اصلا راحت نيست. من عادت کردم که او در کنارم باشد و ما با هم زوج خوبی هستيم. ژابی بازيکن فوق العاده ای است و قرار گرفتن در برابر او هيجان انگيز است. ما هر دو منتظر اين لحظه هستيم و سالهاست که برای هم رجز می خوانيم. فکر نمی کنيم هر کس که باخت بخواهد اين ماجرا را به تمرين روز پنجشنبه بکشاند. اسپانيا حريف قدرتمندی است و اين بازی فرصت طلايی برای بازي های انتخابی ماه آينده است . »


جرارد تاکيد کرد با وجود انتقادات اخير جوی بارتون، هيچ مشکلی با او ندارد.


جوی بارتون که برای اولين بار به تيم ملی انگلستان دعوت شده ماه گذشته گفت که جرارد و لمپارد نمی توانند در خط ميانی بازی کنند چرا که هر کدام از آنها برای اينکه موثر باشند يک توپ لازم دارند.


جرارد در این باره گفت: من هيچ مشکلی با جوی ندارم، آن مصاحبه کاملا از ذهنم پاک شده اما به هر حال داشتن چنين رقيبانی در ليگ برتر نعمت بزرگی است و نشان می دهد که چه ليگ قوی داريم .


استيون جرارد اولين بار در ديدار با تيم ملی سوئد در مارس ۲۰۰۴ تيم ملی انگلستان را به عنوان کاپيتان در داخل زمين رهبری کرد. او بار ديگر با مصدوميت جان تری که بدليل کمر درد قادر به قرار گرفتن در ترکیب اصلی نيست به عنوان کاپيتان معرفی شده است.


XS
SM
MD
LG