لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۱۰

لحظه به لحظه با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

رقابت‌های جام جهانی فوتبال همچنان ادامه دارد و برزیل تا ۲۲ تیرماه همچنان در تب و تاب فوتبال قرار دارد. تا پایان رقابت‌ها با گزارش همزمان رادیو فردا همراه باشید.

۰۶:۲۸ ۲۳.۴.۱۳۹۳

سرمربی آلمان گفت: قهرمانی در جام جهانی نتیجه ده سال تلاش بوده. 10 سال پیش وقتی یورگن کلینزمن هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت فوتبال آلمان شروع به جوان‌گرایی کرد و بازیکنان جدیدی پس از یورو 2004 به تیم اضافه شدند. مسئولان فوتبال آلمان به این پروژه ایمان داشتند. همه می‌دانستیم که دوران موفقیت‌آمیزی شروع می‌شود. من سهم زیادی در این موفقیت ندارم.

یواخیم لو ادامه داد: بی صبرانه منتظرم به برلین برگردیم و همراه تمام مردم موفقیت را جشن بگیریم. هنوز درک این موضوع که به چه افتخاری رسیدیم دشوار است. از هم اکنون کار ما در تیم ملی آلمان سخت تر شده. الان قهرمان جهان هستیم و باید در آینده از عنوان خود دفاع کنیم.

۰۲:۵۲ ۲۳.۴.۱۳۹۳

توئیت دانیل استوریج بازیکن تیم ملی انگلستان: امیدوارم کمک کنم روزی انگلیس هم یک جامی رو فتح کنه. این یک رویاست.

۰۲:۵۱ ۲۳.۴.۱۳۹۳

توئیت پاتریک ویرا: آلمان سزاوار قهرمانی بود. نه فقط به خاطر عملکردش در جام جهانی ۲۰۱۴. بلکه درخشش آنها در چهار تورنمنت مهم اخیر.

۰۲:۳۵ ۲۳.۴.۱۳۹۳

خانم دیلما روسف در حضور آنگلا مرکل، جام قهرمانی را به فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی آلمان اهدا کرد. لام هم جام را در میان شور و شوق هواداران این تیم در استادیوم ماراکانا بالای سر برد.

۰۲:۳۳ ۲۳.۴.۱۳۹۳

جیمز رودریگز کلمبیایی با ۶ گل زده آقای گل جام جهانی ۲۰۱۴ شد

۰۲:۳۳ ۲۳.۴.۱۳۹۳

پل پوگبا از فرانسه که در یوونتوس بازی می کند به عنوان پدیده جام جهانی ۲۰۱۴ معرفی شد.

۰۲:۳۲ ۲۳.۴.۱۳۹۳

خانم دیلما روسف رییس جمهور برزیل، سپ بلاتر، میشل پلاتینی و دیگر مقامات اجرایی فیفا مدال نقره را به بازیکنان آرژانتین اهدا می کنند.

۰۲:۲۹ ۲۳.۴.۱۳۹۳

لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۴ معرفی شد و جام ویژه را دریافت کرد.

۰۲:۲۷ ۲۳.۴.۱۳۹۳

جایزه دستکش طلایی جام جهانی به مانوئل نویر از آلمان رسید

۰۲:۰۶ ۲۳.۴.۱۳۹۳

آلمان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ شد.

بیشتر

XS
SM
MD
LG