لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۸:۳۳

لحظه به لحظه با نخستین روز کشتی فرنگی قهرمانی جهان

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان وارد پنجمین روز خود شده و در این روز با آغاز مسابقات کشتی فرنگی، از تیم ایران محمد فقیری به روی تشک خواهد رفت. رادیوفردا می‌کوشد تا مهم‌ترین رخدادهای این دوره از رقابت‌ها را از بوداپست پوشش دهد. همراه این گزارش لحظه به لحظه از وب سایت رادیو فردا باشید.

۱۸:۴۱ ۲۹.۶.۱۳۹۲
پیتر مودوش از مجارستان با شکست مقابل نماینده کره شمالی، بخت حضور در فینال را از دست داد. به این ترتیب محمد فقیری نیز با همان یک شکستی که در گام اول متحمل شد، از گردونه مسابقات بیرون افتاد. فقیری در وزن ۵۵ کیلوگرم جایگزین حمید سوریان دارنده شش مدال طلای جهانی و المپیک شده بود.
۱۷:۴۲ ۲۹.۶.۱۳۹۲
بهمن طالبی داور اعزامی از ایران، یکی از حساس‌ترین مسابقات ۷۲ کیلوگرم کشتی زنان را قضاوت کرد. در دیدار ژانت نمث از مجارستان با مائه ایپ از استونی، در حالی که تماشاگران مجاری به شدت هموطن خود را تشویق می‌کردند، طالبی به عنوان داور وسط به روی تشک رفت.
این دیدار را بانوی استونیایی به سود خود خاتمه داد و آقای طالبی دست او را به عنوان فرد پیروز بالا برد. طالبی در مسابقه آلین فوکن از آلمان با استادنیک از اوکراین هم داور وسط بود.
۱۷:۳۰ ۲۹.۶.۱۳۹۲
پیتر مودوش از مجارستان در دومین کشتی خود بر رقیب نروژی غلبه کرد. به این ترتیب، محمد فقیری هنوز از جدول حذف نشده و باید منتظر فینالیست شدن مودوش بماند تا او نیز در گروه بازنده‌ها به رقابت برای کسب مدال برنز ادامه دهد.
۱۶:۵۲ ۲۹.۶.۱۳۹۲
محمد فقیری در اولین کشتی خود در حالی که از پیتر مودوش پیش بود، در لحظات آخر مغلوب رقیب مجاری خود شد. او حالا باید منتظر فینالیست شدن این فرنگی‌کار مجارستانی بماند تا بتواند برای کسب مدال برنز، مبارزه کند.
۱۵:۵۴ ۲۹.۶.۱۳۹۲
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران دیشب وارد تهران شدند. صالحی امیری وزیر ورزش به استقبال تیم قهرمان جهان نیامده و معاون خود را به فرودگاه فرستاده بود.
XS
SM
MD
LG