لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۸:۲۹

وقتی اسپارتاکوس وبلاگ می‌نویسد


وبلاگ کرک داگلاس در مای اسپیس
وبلاگ کرک داگلاس در مای اسپیس

کرک داگلاس، بازیگر ستاره سینما، که از ماه مارس سال ۲۰۰۷ برای تبليغ کتاب خاطرات خود به نام «بگذار با آن روبه‌رو شويم» وبلاگ نويسی را آغاز کرد، با مشاهده استقبال فراوان علاقه‌مندان اين کار را ادامه داده و سايت او اکنون ۴۴۱۴ دوست و مراجع دائمی دارد.


ستاره فيلم اسپارتاکوس در دهه ۱۹۵۰ ميلادی به زمره ستارگان سينمای آمريکا پيوست و از آن زمان اصطلاحاً جزو خاندان‌های سلطنتی هاليوود بوده است.


کرک داگلاس در وب سايت خود مطالبی هم در مورد سياست روز می‌نويسد. از جمله در مورد پيروزی باراک اوباما نوشت: «من بسيار خوشحالم که کشورم يک چنين تصميم تاريخی گرفته است. جهانيان از انتخاب يک رهبر سياهپوست در آمريکا شگفت‌زده خواهند شد. من هيچگاه فکر نمی‌کردم که در طول حيات من چنين چيزی روی دهد. به اعتقاد من آمريکا از اين پس در مسير همکاری بيشتر با ساير کشورها گام برخواهد داشت.»


در نوشته‌های کرک داگلاس طنز جالبی نيز ديده می‌شود. به عنوان مثال در معرفی فيلم‌های مورد علاقه‌اش اينها را نام می‌برد: «قهرمان»، «اسپارتاکوس»، «راه پر افتخار» و «تنها هميشه شجاع است» و بعد به طنز می‌نويسد: «اينکه بازيگر اصلی تمام اين فيلم‌ها خود من هستم، يک نکته کاملاً اتفاقی است.»


او در نکته طنزآميز ديگری معترف می‌شود که تنها آرزويی که برای او باقی مانده ديدار با آنجلينا جولی ستاره جذاب هاليوود است البته اگر به نوشته وی همسراش چنين اجازه‌ای به او بدهد.


کرک داگلاس می‌گويد که «آنا»، همسر وی، در مورد استفاده از کامپيوتر بيشتر می‌داند ولی با اين همه او قصد دارد وبلاگ نويسی را ادامه دهد.


او درباره وبلاگ‌نویسی می‌گويد: «من ديدگاه‌های خود را بيان می‌کنم و به خوانندگان می‌گويم که مجبور نيستند با من موافقت کنند چون اينجا يک مملکت آزاد است و پاسخ‌های آنها به نوشته‌های من بسيار جالب و خواندنی است.»


در يکی از مطالبش او اشاره کرد که در آغاز کار قصد داشته به تمام پيام‌ها و اظهارنظرها پاسخ دهد ولی اکنون تعداد آنها آنقدر زياد است که پاسگويی را ناممکن می‌سازد. او به خوانندگان و مراجعات سايت خود تضمين می‌دهد که تک ک پيام‌ها برای او ارزشمند است چه مثبت باشد و چه منفی.


آنجی آلگود مدير بخش استعدادهای سایت مای اسپیس می‌گويد: «تمام پيام‌هايی که به وب سايت کرک داگلاس ارسال می‌شوند مثبت هستند و همه او را يک شخصيت الهام بخش می‌دانند.»


XS
SM
MD
LG