لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۸:۵۰

رونالدينيو مصدوم شد


رونالدينيو، مهاجم نامدار و برزيلی تيم بارسلونای اسپانيا
عکس از EPA
رونالدينيو، مهاجم نامدار و برزيلی تيم بارسلونای اسپانيا عکس از EPA

رونالدينيو، مهاجم نامدار و برزيلی تيم بارسلونای اسپانيا به دلیل کشيدگی عضله پای راستش، برای شش هفته از میادین فوتبال دور خواهد ماند.


خبرگزاری فرانسه روز جمعه چهارم آوريل از قول باشگاه اسپانيايی اعلام کرد که اين حادثه در جريان تمرين روی داده است.


مصدوميت اين بازيکن ۲۸ ساله به معنی از دست دادن مسابقه های باقی مانده بارسلونا در اين فصل است که شامل رقابت های اسپانيا و ليگ قهرمانان اروپا می شود. طی ماه های اخیر اخباری مبنی بر احتمال جدا شدن رونالدينيو از باشگاه بزرگ کاتالانی مطرح شده بود.


باشگاه بارسلونا در اعلاميه ای عنوان کرده است که رونالدينيو در جريان تمرين روز پنجشنبه، در پی يک حادثه دچار کشيدگی عضله شد. در اين بيانيه همچنين آمده است: « اسکن صبح امروز ( جمعه ) تاييد می کند که او دچار پارگی عضله شده است که دور ماندن او از زمين بازی برای حدود شش هفته را در پی خواهد داشت».


این بازيکن چهار مسابقه اخير بارسلونا در ليگ اسپانيا را از دست داده و تنها روز چهارشنبه دوم آپريل به همراه همبازيانش به تمرين بازگشته بود.


فرانک رايکارد، مربی هلندی تيم بارسلونا در این زمینه گفته است که اين بازيکن به دليل شکايت از درد عضله پای راستش غيبت داشت.


اما گزارشی از سوی بخش پزشکی باشگاه کاتالانی، که در روز ۱۷ مارس در سايت بارسلونا انتشار يافت، اعلام کرد که اسکن های انجام گرفته هيچ مصدوميتی را نه در تاندون نشان می دهد و نه در عضله.


رسانه های اسپانيايی گزارش داده اند که رايکارد از شب زنده داري های دائمی اين بازيکن خسته شده است و برای بقيه اين فصل روی او حساب نمی کند.


رونالدينيو که تا سال ۲۰۱۰ با تيم بارسلونا قرارداد دارد، از هنگام پيوستن به اين تيم از پاری سن ژرمن فرانسه در سال ۲۰۰۳، در دوره اخير بد ترين فصل فوتبال خود را سپری کرده است.


روزنامه ورزشی گاتزتا دللو اسپورت، ايتاليا در روز پنجشنبه تصويری از روبرتو آسيس، برادر و وکيل اين بازيکن را با آدريانو گاليانی، نايت رييس باشگاه آ س ميلان در رستورانی در شهر ميلان به چاپ رساند که حاکی از احتمال پيوستن رونالدينيو به اين تيم بود.


باشگاه چلسی از ليگ برتر انگليس نيز به عنوان مقصد احتمالی اين برزيلی در پايان فصل نام برده شده است.


بارسلونا در ليگ اسپانيا با ۵۸ امتياز در رده سوم است . اين تيم از رئال مادريد قهرمان و پيشتاز هفت امتياز کمتر دارد. بارسلونا روز سه شنبه اول آپريل بدون رونالدينيو مسابقه رفت يکچهارم پايانی ليگ قهرمانان اروپا را در زمين شالکه ۰۴ آلمان يک بر صفر برد.


مسابقه پايانی رقابتهای اوج فوتبال اروپا در روز ۲۱ مه انجام می شود. درخشش رونالدينيو به بارسلونا کمک کرد تای اين تيم در سال ۲۰۰۶ قهرمان اروپا شود و در سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ قهرمان ليگ اسپانيا.


XS
SM
MD
LG