لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۱۱

اطلاع رسانی دولت آمریکا؛ پرسش های شما


جیمز گلاسمن، رییس شورای عالی اطلاع رسانی بین المللی آمریکا
جیمز گلاسمن، رییس شورای عالی اطلاع رسانی بین المللی آمریکا

( لطفا با توجه به قوانين انتشار نظرات که در سمت چپ اين صفحه نوشته شده، پرسش های خود را با میهمان رادیو فردا در میان بگذارید)

شورای اطلاع رسانی بین المللی ایالات متحده آمریکا( BBG ) نهادی دولتی است که بر تمامی رسانه هایی که بودجه خود را از کنگره و دولت آمریکادریافت می کنند، نظارت دارد.

رادیو فردا و صدای آمریکا از جمله رسانه های فارسی زبانی هستند که زیر نظر این شورای اطلاع رسانی برنامه های خود را پخش می کنند.

رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی، رادیو آسیای آزاد، رادیو مارتی(کوبا)، تلویزیون الحره و رادیو ساوا از دیگر رسانه هایی هستند که زیر پوشش شورای اطلاع رسانی بین المللی قرار دارند.

وظيفه شورای اطلاع رسانی بين المللی آمريکا، که يکی از ادارات دولت فدرال محسوب می شود، تقويت و گسترش آزادی و دمکراسی از طريق انتشار آزادانه اطلاعات و اخبار دقيق و عينی است.

اين شورا، ضامن استقلال و اعتبار حرفه ای برنامه های راديو فردا و ساير برنامه های راديو تلويزيونی بين المللی دولت آمريکا است.

جیمز گلاسمن ، رییس شورای عالی اطلاع رسانی آمریکا میهمان گفت وگوی اینترنتی این هفته رادیو فردا خواهد بود . شما می توانید پرسش های خود را درباره رادیو فردا، صدای آمریکا، فعالیت های اطلاع رسانی ایالات متحده و یا هر موضوع دلخواه دیگر در این مصاحبه اینترنتی مطرح کنید.

پس از جمع آوری پرسش های مطرح شده، آقای گلاسمن به آنها پاسخ خواهد داد.

جیمز گلاسمن در روز هشتم ژوئن سال جاری میلادی به عنوان چهارمین رییس شورای عالی اطلاع رسانی آمریکا سوگند یاد کرد.

وی از پژوهشگران ارشد انسیتوی آمریکن اینترپرایز ، یکی از قدیمی ترین مراکز پژوهشی در آ مریکا است و سردبیری مجله « آ مریکن» را که متعلق به این نهاد است، به عهده دارد.

جیمز گلاسمن که تحصیلکرده دانشگاه هاروارد است، در مجلات و روزنامه های معتبر و معروفی از جمله وال استریت ژورنال، واشینگتن پست و فوربز به عنوان روزنامه نگار و سردبیر فعالیت داشته است.

وی بارها در مورد موضوعات مختلف به کنگره آمریکا مشاوره داده است. آقای گلاسمن افتخارات متعددی را از جمله «جایزه وارن بروکز» را به دلیل فعالیت های مطبوعاتی ا ش از آن خود کرده است.

لطفا پرسش های خود را کوتاه و حتما به فارسی و با در نظر گرفتن قوانين انتشار نظرات، که در سمت چپ همين صفحه میتوانيد آنها را بخوانيد، برای ما بنویسید. (لطفا پیش از نوشتن پرسش خود، دقت کنید که سوال شما پیش از این مطرح نشده باشد، چرا که سوالات تکراری منتشر نخواهند شد.)

XS
SM
MD
LG