لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۰:۰۶

ملاقات با امیرعباس آذرم‌وند


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به یک چهاردیواری است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی- عقیدتی» خوانده می‌شوند.

شغلش روزنامه‌نگاری است و دغدغه‌اش مسائل کارگران٬ بارها بازداشت شده، اما به تلاش‌هایش برای رفع فقر و تبعیض ادامه داده است.

امیرعباس آذرم‌وند روزنامه‌نگار ۳۲ ساله ساکن تهران است و دانش‌آموخته رشته کامپیوتر. علاقمند به شعر و ادبیات فارسی و طرفدار فوتبال.

نخستین بار که سردی و سختی سلول زندان را تجربه کرد تنها ۲۰ سال داشت٬ سال ۸۸ بود و مانند میلیون‌ها شهروند دیگر در اعتراض‌ها به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آن سال شرکت کرده بود.

از همان سال‌ها فعالیت رسانه‌ای خود را با تحریریه روزنامه قانون آغاز کرد٬ پس از آن در روزنامه‌های اعتماد و تعادل می‌نوشت و این اواخر در روزنامه صمت. روزنامه‌نگار حوزه اقتصادی که تحلیل‌هایش در این زمینه خوانندگان زیادی دارد.

please wait

No media source currently available

0:00 0:03:30 0:00
لینک مستقیم

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، هم اکنون​ با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG